X
GO
اخبار

مصاحبه

  • پرونده ویژه 2
فرزند شهید ترور: منافقین باید پاسخگوی جنایت های خود باشند
داریوش صفدری گفت: گروهک تروریستی منافقین باید بدانند جنایت های آنها بی پاسخ نمی‌ماند؛ آنها باید محاکمه شوند و پاسخگوی اعمال جنایتکارانه خود باشند.
ﺳﻪشنبه، 13 شهریور 1403 - 12:07
روایت‌ خانواده‌های قربانی تروریسم از جنایت‌های وحشیانه گروهک‌های تروریستی در ایران
خانواده‌های قربانی ترور با طرح روایت‌هایی از جنایات گسترده گروهک‌های تروریستی در کشورمان، خواستار محاکمه و مجازات تروریست‌ها و استرداد آنها به ایران شدند.
پنجشنبه، 08 شهریور 1403 - 11:07
هاشمی: آمریکا بزرگترین حامی رژیم جنایتکار و کودک‌کش اسرائیل است
یک خبرنگار و مستندساز می گوید: آمریکا بزرگترین حامی رژیم جنایتکار اسرائیل است و به همین دلیل از کودک کشی و نسل کشی در غزه و کشتار خبرنگاران چشم پوشی می کند. رسانه های آمریکایی نیز طبق سیاست دولتمردان این کشوربا خبرسازی دروغ و پروپاگاندای رسانه ای جای ظالم و مظلوم را عوض می کنند و بر روی حقیقت سرپوش ...
چهارشنبه، 24 مرداد 1403 - 13:01
سراج الحق: کشورهای اسلامی با اتحاد می‌توانند به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه پایان دهند
برگزیده هشتمین دوره جایزه حقوق بشر اسلامی ضمن تقدیر از توجه ویژه ایران به موضوع فلسطین و غزه، گفت: کشورهای اسلامی با اتحاد و همبستگی می‌توانند به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین و غزه پایان دهند.
دوشنبه، 22 مرداد 1403 - 10:31
همسر شهید امیرعبداللهیان: احقاق حقوق مردم فلسطین با ترور شهدای مقاومت متوقف نخواهد شد
همسر شهید امیرعبداللهیان با اشاره به ترور شهید اسماعیل هنیه گفت: احقاق حقوق مردم فلسطین با ترور شهدای مقاومت متوقف نخواهد شد و مسیر شهید امیر عبداللهیان و شهید اسماعیل هنیه در دفاع از مردم مظلوم غزه و فلسطین ادامه می یابد.
دوشنبه، 22 مرداد 1403 - 07:38
فرزند شهید زاهدی: خون شهدای مقاومت نابودی رژیم صهیونیستی را رقم خواهد زد
فرزند شهید زاهدی با تاکید بر اینکه ایران و مقاومت، انتقام ترور اسماعیل هنیه را خواهند گرفت، گفت: خون شهدای مقاومت نابودی رژیم صهیونیستی را رقم خواهد زد.
پنجشنبه، 18 مرداد 1403 - 15:03
اسیر ایرانی آزاد شده از ابوغریب: حقوق بشر هیچ اهمیتی برای آمریکای جنایتکار ندارد
بلندیان با اشاره به اینکه حقوق بشر هیچ اهمیتی برای آمریکا ندارد، گفت: «وحشی‌گری و جنایت‌های آمریکا» حد و مرز و پایانی ندارد. آمریکایی‌ها چیزی به عنوان حقوق بشر در قاموس خود ندارند.
ﺳﻪشنبه، 09 مرداد 1403 - 12:09
مدیرعامل بنیاد هابیلیان: جاوید رحمان، با جعل واقعیت نمی‌تواند کارنامه سیاه منافقین تروریست را پاک کند
فرزند شهید ترور آخرین گزارش گزارشگر ویژه حقوق بشر درباره ایران را محکوم کرد و گفت: جاوید رحمان، با جعل واقعیت نمی‌تواند کارنامه سیاه منافقین تروریست را پاک کند.
جمعه، 05 مرداد 1403 - 14:30
حضور رژیم کودک‌کش صهیونیستی در المپیک پاریس؛ مصداق بارز استانداردهای دوگانه حقوق بشری
چشم‌پوشی از جنایت‌های رژیم صهیونیستی و حضور ورزشکاران این رژیم اشغالگر در المپیک پاریس، علیرغم درخواست های جهانی برای تحریم رژیم اسرائیل، مصداق بارز استانداردهای دوگانه حقوق بشری است.
جمعه، 05 مرداد 1403 - 11:58
جانباز ترور: پیگیری حقوق قربانیان ترور یکی از مباحث بسیار مهم در حوزه حقوق بشر است
جانباز حمله خمپاره‌ای منافقین با اشاره به تشکیل و روند برگزاری دادگاه منافقین، گفت: پیگیری حقوق قربانیان و خانواده‌های قربانی ترور یکی از مباحث بسیار مهم در حوزه حقوق بشر است؛ اقداماتی که توسط گروهک تروریستی منافقین علیه مردم بی‌گناه، زنان و کودکان صورت گرفته مصداق بارز نقض حقوق بشر است. ...
چهارشنبه، 27 تیر 1403 - 15:25
صفحه 1 از 14ابتدا   قبلی   [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  بعدی   انتها