X
GO
اخبار

مصاحبه

  • پرونده ویژه 2
حضور رژیم کودک‌کش صهیونیستی در المپیک پاریس؛ مصداق بارز استانداردهای دوگانه حقوق بشری
چشم‌پوشی از جنایت‌های رژیم صهیونیستی و حضور ورزشکاران این رژیم اشغالگر در المپیک پاریس، علیرغم درخواست های جهانی برای تحریم رژیم اسرائیل، مصداق بارز استانداردهای دوگانه حقوق بشری است.
جمعه، 05 مرداد 1403 - 11:58
جانباز ترور: پیگیری حقوق قربانیان ترور یکی از مباحث بسیار مهم در حوزه حقوق بشر است
جانباز حمله خمپاره‌ای منافقین با اشاره به تشکیل و روند برگزاری دادگاه منافقین، گفت: پیگیری حقوق قربانیان و خانواده‌های قربانی ترور یکی از مباحث بسیار مهم در حوزه حقوق بشر است؛ اقداماتی که توسط گروهک تروریستی منافقین علیه مردم بی‌گناه، زنان و کودکان صورت گرفته مصداق بارز نقض حقوق بشر است. ...
چهارشنبه، 27 تیر 1403 - 15:25
نژندی منش: حقوق بشر و تروریسم دو ابزاری است که آمریکا از آنها به نفع خود استفاده می کند
یک حقوقدان و استاد دانشگاه می گوید: حقوق بشر و تروریسم دو ابزار در سیاست خارجی آمریکا است که از آنها به نفع خود علیه دیگر کشورها استفاده می کند.
چهارشنبه، 20 تیر 1403 - 15:21
روایت عضو جدا شده از منافقین درباره وضعیت وخیم افراد فریب‌خورده در اردوگاه آلبانی
خدابنده، عضو جداشده از گروهک تروریستی منافقین گفت: اگر به هر دلیلی افراد فریب‌ خورده قصد جدایی از سازمان را داشته باشند به طرز فجیعی یا شکنجه و یا سربه‌نیست می‌شوند.
ﺳﻪشنبه، 19 تیر 1403 - 15:58
بیگدلی: جریمه و زندانی کردن افراد بی خانمان در آمریکا یک اقدام ضد انسانی است
کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: جریمه و زندانی کردن افراد بی خانمان، اقدام انسانی نیست و این افراد حتما باید تحت درمان و به خانواده‌های خود برگردند، اگر هم خانواده‌ای ندارند در مراکز ویژه نگهداری شوند.
یکشنبه، 17 تیر 1403 - 13:07
عبدی: فهم نظام سلطه از بشر و حقوق بشر دچار مشکلات اساسی است
کارشناس مسائل فلسطین گفت: اگر به مبانی تعریف غرب از حقوق بشر برگردیم، متوجه می‌شویم مشکل فقط استانداردهای دوگانه حقوق بشر نیست، بلکه فهم نظام سلطه از بشر و حقوق بشر دچار مشکلات اساسی است.
یکشنبه، 17 تیر 1403 - 10:37
موسوی: غرب با استفاده از استانداردهای دوگانه حق تعیین سرنوشت کشورها را نقض می‌کند
مدیرکل اداره حقوقی بین‌المللی وزارت امور خارجه با اشاره به استانداردهای دوگانه غربی، گفت: غربی‌ها به اسم مبارزه با تروریسم در امور داخلی کشورها دخالت می‌کنند و حق تعیین سرنوشت کشورها را نقض می‌کنند.
پنجشنبه، 14 تیر 1403 - 14:11
رئیس شورای علمای دینی عراق: آمریکا بزرگترین حامی و همدست رژیم صهیونیستی در کشتار فلسطینی‌ها است
الناصری با تاکید بر اینکه آمریکا همدست و بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی در کشتار فلسطینی ها است، گفت: برخی کشورهای غربی از جمله انگلیس و فرانسه و آلمان نیز به ارتش رژیم اشغالگر کمک می کنند؛ باید اقدامات این کشورها جرم انگاری شود و در دادگاه های بین المللی محاکمه شوند.
چهارشنبه، 13 تیر 1403 - 07:47
شاکری: کشورهای غربی در جنایت حمله شیمیایی به سردشت شریک هستند
دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: جنایت‌های رخ داده از سوی صدام هیچگونه توجیهی ندارد و کشورهایی مانند آمریکا، انگلیس، آلمان و هلند در این جنایت شریک هستند.
دوشنبه، 11 تیر 1403 - 18:48
انصاری: کشتار کودکان و زنان بی‌گناه در غزه چهره واقعی حقوق بشر آمریکایی را آشکار کرد
معاون قضایی دیوان عالی کشور گفت: حملات رژیم صهیونیستی به غزه و حمایت های همه جانبه مالی، لجستیکی و نظامی آمریکا از رژیم اشغالگر و در پی آن کشتار زنان و کودکان و هزاران انسان بی گناه، چهره حقیقی حقوق بشر آمریکایی را به جهانیان نشان داد.
پنجشنبه، 07 تیر 1403 - 11:58
صفحه 1 از 14ابتدا   قبلی   [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  بعدی   انتها