X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: دوشنبه 22 مرداد 1403
تعداد بازدید خبر : 117
تاریخ ثبت : دوشنبه, 22 مرداد,1403 | 09:42 ق.ظ
تاریخ انتشار : دوشنبه, 22 مرداد,1403 | 07:38 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : چهارشنبه, 24 مرداد,1403 | 08:06 ق.ظ

همسر شهید امیرعبداللهیان: احقاق حقوق مردم فلسطین با ترور شهدای مقاومت متوقف نخواهد شد

  • همسر شهید امیرعبداللهیان: احقاق حقوق مردم فلسطین با ترور شهدای مقاومت متوقف نخواهد شد

همسر شهید امیرعبداللهیان با اشاره به ترور شهید اسماعیل هنیه گفت: احقاق حقوق مردم فلسطین با ترور شهدای مقاومت متوقف نخواهد شد و مسیر شهید امیر عبداللهیان و شهید اسماعیل هنیه در دفاع از مردم مظلوم غزه و فلسطین ادامه می یابد.

 

همسر شهید امیرعبداللهیان، وزیر اسبق امور خارجه و دیپلمات برجسته حوزه مقاومت در گفت‌وگو با سایت ستاد حقوق بشر، ترور شهید اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را محکوم کرد و اظهار داشت: رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم اشغالگر باید بدانند که ترور شهدایی مانند آقای هنیه که مهمان عزیز ما در ایران بودند، مانع ادامه مسیر آنها و مقاومت نخواهد شد. مسیر این شهدا در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و غزه ادامه خواهد داشت؛ چرا که خون شهدا درخت اسلام را تنومندتر و پربارتر می سازد.
 

وی در ادامه با اشاه به دغدغه شهید امیرعبدالهیان نسبت به مردم مظلوم غزه، افزود: همه‌ کسانی که وجدان بیداری دارند، نسبت به جنایت هایی که در غزه رخ می دهد ناراحت هستند. در خانه ما که مقداری بیشتر با سیاست عجین بود این مسئله بیشتر دیده می‌شد و شهید امیرعبداللهیان بسیار نگران زنان و کودکان غزه بودند و آرزو داشتند هر تلاشی می‌کنند به نتیجه  برسد تا مامنی برای مظلومان شود.
 

همسر شهید امیرعبداللهیان در بخش دیگری از سخنانش درباره برگزاری مراسم و تجلیل از اشخاصی که در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین فعال هستند، گفت: تجلیل از فعالان حامی حقوق مردم فلسطین کار ارزشمندی است، امیدواریم چنین اقداماتی سبب شود همه مردم دنیا نسبت به حقوق بشر اسلامی آشنایی پیدا کنند.
 

وی در پایان تاکید کرد: تبیین دقیق حقوق بشر اسلامی می‌تواند اقدامات ضد حقوق بشری آمریکا و کشورهای اروپایی را افشا کند؛ همانگونه که اکنون شاهد موج حق طلبی دانشجویان در کشورهای غربی برای احقاق حقوق مردم غزه و فلسطین هستیم. 


 

ارسال نظر: