X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: چهارشنبه 24 مرداد 1403
تعداد بازدید خبر : 120
تاریخ ثبت : چهارشنبه, 24 مرداد,1403 | 03:01 ب.ظ
تاریخ انتشار : چهارشنبه, 24 مرداد,1403 | 01:01 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : شنبه, 27 مرداد,1403 | 08:47 ق.ظ

هاشمی: آمریکا بزرگترین حامی رژیم جنایتکار و کودک‌کش اسرائیل است

  • هاشمی: آمریکا بزرگترین حامی رژیم جنایتکار و کودک‌کش اسرائیل است

یک خبرنگار و مستندساز می گوید: آمریکا بزرگترین حامی رژیم جنایتکار اسرائیل است و به همین دلیل از کودک کشی و نسل کشی در غزه و کشتار خبرنگاران چشم پوشی می کند. رسانه های آمریکایی نیز طبق سیاست دولتمردان این کشوربا خبرسازی دروغ و پروپاگاندای رسانه ای جای ظالم و مظلوم را عوض می کنند و بر روی حقیقت سرپوش می گذارند.

 

«مرضیه هاشمی»، خبرنگار، مجری تلویزیون و مستندساز در گفت‌وگو با سایت ستاد حقوق بشر، با اشاره به قتل عام زنان و کودکان بی دفاع و بی گناه و خبرنگاران در غزه و فلسطین و سکوت رژیم آمریکا در قبال این جنایت‌ها، اظهار داشت: آمریکا بزرگترین حامی رژیم جنایتکار اسرائیل است و به همین دلیل از کودک کشی و نسل کشی در غزه و کشتار خبرنگاران چشم پوشی می کند. رسانه های آمریکایی نیز طبق سیاست دولتمردان این کشوربا خبرسازی دروغ و پروپاگاندای رسانه ای جای ظالم و مظلوم را عوض می کنند و بر روی حقیقت سرپوش می گذارند. این واقعیت آمریکا و حقوق بشر آمریکایی است.

 

هاشمی در ادامه به بازداشت خود در آمریکا طی سال های قبل اشاره کرد و افزود: من زمان ساخت مستند در سال ۲۰۱۹ در آمریکا دستگیر شدم و همه حقوق من به خاطر مسلمان و محجبه بودنم نقض شد و این فقط نمونه کوچکی از نقض حقوق خبرنگاران از سوی آمریکا است؛ در غزه طی‌ ۱۰ ماه گذشته نزدیک به ۱۷۰ خبرنگار به شهادت رسیدند و ده‌ها خبرنگار نیز در آمریکا به دلیل حمایت از  غزه بی‌کار شدند؛ این بخش کوچکی از واقعیت خبرنگاری در آمریکا است که مدعی آزادی بیان و حقوق بشر است.
 

وی در ادامه به کشتار سیاهان و رنگین پوستان توسط پلیس آمریکا اشاره کرد و گفت: پلیس آمریکا بسیار بیشتر از سفیدپوستان، سیاهان و رنگین پوستان را هدف قرار می دهد، چرا که نژاد پرستی در آمریکا ریشه دار و سیستماتیک است و اغلب فقرا و زندانیان نیز در این کشور سیاه‌پوستان هستند. 


این خبرنگار آمریکایی همچنین تروریسم و حقوق بشر را ابزاری برای آمریکا عنوان کرد و ادامه داد: آمریکا حقوق بشر و تروریسم را ابزار سلطه خود قرار داده است و علیرغم اینکه خود را مدعی حقوق بشر جلوه می دهد، اما هیچ ارزشی برای این موضوع قائل نیست. آمریکا نهادهای حقوق بشری و بین المللی را نیز به سخره می گیرد و حقوق بشر را تضییع می کند.

 

 

ارسال نظر: