X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: دوشنبه 22 مرداد 1403
تعداد بازدید خبر : 118
تاریخ ثبت : دوشنبه, 22 مرداد,1403 | 11:35 ق.ظ
تاریخ انتشار : دوشنبه, 22 مرداد,1403 | 10:31 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 23 مرداد,1403 | 03:10 ب.ظ

سراج الحق: کشورهای اسلامی با اتحاد می‌توانند به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه پایان دهند

  • سراج الحق: کشورهای اسلامی با اتحاد می‌توانند به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه پایان دهند

برگزیده هشتمین دوره جایزه حقوق بشر اسلامی ضمن تقدیر از توجه ویژه ایران به موضوع فلسطین و غزه، گفت: کشورهای اسلامی با اتحاد و همبستگی می‌توانند به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین و غزه پایان دهند.



 

سراج الحق، رئیس حزب جماعت اسلامی و فعال ضدصهیونیستی پاکستان در گفت‌وگو با سایت ستاد حقوق بشر، ضمن محکوم کردن ترور شهید اسماعیل هنیه، گفت: شهادت اسماعیل هنیه و شهدای مقاومت نه اولی است و نه آخری. مجاهدت شهدای مقاومت امروز به امت اسلام شجاعت و روحیه تازه ای بخشیده است.حماسه مردم فلسطین و غزه مانند حماسه کربلا شده است و خون شهدای مقاومت برای ملت فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی پیروزی را رقم خواهد زد.
 

این مدافع حقوق مردم فلسطین، افزود: همانطور که حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده اند اولویت جهان اسلام مساله فلسطین است. جمهوری اسلامی ایران تمام قد در کنار ملت مظلوم فلسطین ایستاده است و از آنها حمایت می‌کند. پاکستان نیز همواره از ملت مظلوم فلسطین دفاع کرده و می کند. امیدواریم این حمایت ها تبدیل به آزادی فلسطین اشغالی شود.
 

سراج الحق با اشاره به جنایت های گسترده رژیم صهیونیستی در قبال مردم غزه نیز گفت: تمامی مسلمانان و کشورهای اسلامی باید اقدامی فوری و عاجل برای متوقف ساختن ماشین کشتار رژیم صهیونیستی در غزه و سرزمین های اشغالی انجام دهند.
 

برگزیده هشتمین دوره جایزه حقوق بشر اسلامی در ادامه با تقدیر از ایران به دلیل برگزاری مراسم بزرگداشت حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی، عنوان کرد: توجه ویژه جمهوری اسلامی ایران به موضوع حقوق بشر اسلامی و تقدیر از مدافعان حقوق ملت فلسطین، اقدامی بسیار ارزشمند است؛ تلاش های مقاومت در مقابله با رژیم اسرائیل با حمایت کشورهای اسلامی نتیجه خواهد داد و ملت فلسطین سرانجام پیروز خواهد شد.



 

ارسال نظر: