X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: پنجشنبه 18 مرداد 1403
تعداد بازدید خبر : 101
تاریخ ثبت : پنجشنبه, 18 مرداد,1403 | 10:09 ب.ظ
تاریخ انتشار : پنجشنبه, 18 مرداد,1403 | 03:03 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : شنبه, 20 مرداد,1403 | 09:12 ق.ظ

فرزند شهید زاهدی: خون شهدای مقاومت نابودی رژیم صهیونیستی را رقم خواهد زد

  • فرزند شهید زاهدی: خون شهدای مقاومت نابودی رژیم صهیونیستی را رقم خواهد زد
فرزند شهید زاهدی با تاکید بر اینکه ایران و مقاومت، انتقام ترور اسماعیل هنیه را خواهند گرفت، گفت: خون شهدای مقاومت نابودی رژیم صهیونیستی را رقم خواهد زد.

محمد مهدی زاهدی، فرزند شهید محمدرضا زاهدی، سردار مومن و یک انقلابی تمام عیار که در حمله ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه به شهادت رسید، در گفت‌‌وگو با سایت ستاد حقوق بشر، با اشاره به ترور شهید اسماعیل هنیه، گفت: ترور شهید هنیه، فاجعه غم‌انگیزی است، اما پرچم مقاومت زمین نخواهد ماند و مبارزه مقاومت قوی‌تر و باصلابت‌تر از گذشته ادامه می‌یابد. خداوند به پاس مجاهدت‌های این شهید والامقام، شهادت را نصیب‌شان کرد.

این فرزند شهید ادامه داد: ایران و مقاومت، انتقام این ترور را خواهند گرفت و این انتقام هراس عظیمی به دل نظامیان رژیم صهیونیستی و حامیان آنها انداخته است. این جنایت‌کاران باید بدانند جنایت‌شان بی‌پاسخ نمی‌ماند و خون شهدای مقاومت نابودی رژیم صهیونیستی را رقم خواهد زد.

وی درباره خصوصیات شهید زاهدی و واکنش او به کودک‌کشی و نسل‌زدایی در غزه نیز بیان کرد: پدرم تمام عمرشان را حداقل از نوجوانی به بعد در جهاد بودند و زمانی که عملیات طوفان الاقصی شروع شد و تصاویر کودکان شهید و مجروح را در غزه می‌دیدند بسیار ناراحت می‌شدند و با اینکه شبانه روز خواب و آسایش نداشتند و دائما در حال دوندگی و جهاد در راه حق و دفاع از مظلومان بودند، باز هم می‌گفتند آن طور که باید حق مطلب را ادا نکردیم و مدیونیم.

فرزند شهید زاهدی در بخش دیگری از سخنانش به مراسم بزرگداشت حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی و هشتمین دوره اعطای این جایزه اشاره کرد و گفت: در این مراسم از چهره‌های غیرمسلمان هم دعوت و تجلیل شده بود که به نظرم اقدامی انسانی و ارزشمند صورت گرفته است؛ اینکه انسانیت و عدالت خواهی را بدون توجه به نژاد و مذهب مدنظر قرار داده بودند وجه مشترک بسياری از آزادگان جهان است و این انتخاب، انتخاب بسیار ارزشمندی است.


 

ارسال نظر: