X
GO
اخبار
 رژیم صهیونیستی و آمریکا؛ بازیگران اصلی نمایش تروریسم دولتی
آمریکا به‌عنوان اصلی‌ترین بازیگر حوزه تروریسم دولتی (سازمان یافته)، نقش مهمی در حمایت و تامین مالی این نوع تروریسم به‌ویژه از سوی رژیم صهیونیستی دارد.
ﺳﻪشنبه، 16 مرداد 1403 - 07:54
ابراز نگرانی کمیسر حقوق بشر درباره افزایش درگیری گسترده‌ در غرب آسیا
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل، در پی تجاوز اسرائیل به بیروت و تهران و شهادت «فواد شکر»، از فرماندهان مقاومت لبنان، و «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی حماس، و پاسخ تلافی جویانه ایران و حزب‌الله به تل‌آویو، با ابراز نگرانی از گسترش جنگ غزه، خواستار کاهش تنش فوری در خاورمیانه شد...
ﺳﻪشنبه، 16 مرداد 1403 - 07:09
برگزاری نشست بررسی وضعیت حقوق بشری زنان فلسطین/ هشدار درباره وضعیت بحرانی زنان در غزه
نشست بررسی وضعیت حقوق بشری زنان فلسطین با نگاهی به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه زنان فلسطینی با حضور نماینده جنبش حماس در تهران، فعال حقوق بشر کانادایی و جمعی از کارشناسان امروز دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳، به همت موسسه صیانت از حقوق زنان برگزار شد.
دوشنبه، 15 مرداد 1403 - 17:24
دستورات رئیس قوه قضاییه در مورد اجرای کامل و جامع مفاد دستورالعمل «ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها»
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه آمار ورودی به زندان‌های سراسر کشور طی سه ماه ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، کاهشی بوده است، گفت: برخی استان‌های کشور در امر کاهش ورودی به زندان‌ها و اجرای مفاد دستورالعمل ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها، توفیقات مطلوبی کسب کردند.
دوشنبه، 15 مرداد 1403 - 12:36
دوره تخصصی مدرسه حقوق بشر اسلامی برگزار می‌شود
دوره تخصصی مدرسه حقوق بشر اسلامی به همت پژوهشکده شورای نگهبان برگزار می‌شود.
دوشنبه، 15 مرداد 1403 - 12:10
شارلوت کیتس: انتفاضه بزرگ جهانی در حمایت از فلسطین شکل گرفته است
یکی از برگزیدگان هشتمین دوره جایزه حقوق بشر اسلامی گفت: امروز یک انتفاضه جهانی بزرگ وجود دارد که از و حشت‌های نسل کشی و از قدرت و عزم مردم فلسطین و مقاومت آنها و همه نیروهای مقاومت منطقه الهام گرفته شده است.
دوشنبه، 15 مرداد 1403 - 11:25
هشدار یک نهاد حقوق بشری درباره تداوم جنایات جنگی اسرائیل در غزه
دیده‌بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه با صدور بیانیه ای هشدار دادکه رژیم صهیونیستی مرتکب جنایات جنگی تمام عیار علیه بیمارستان‌ها و مجروحان و بیماران فلسطینی در غزه می‌شود.
دوشنبه، 15 مرداد 1403 - 11:15
دیدار هیأت اعزامی جمهوری اسلامی ایران به شورای حقوق بشر سازمان ملل با غریب‌آبادی 
دبیر ستاد حقوق بشر و معاون امور بین الملل قوه قضائیه در دیدار با هیأت اعزامی جمهوری اسلامی ایران به شورای حقوق بشر سازمان ملل گفت: رویکرد ما در حوزه حقوق بشر باید فعالانه باشد.
دوشنبه، 15 مرداد 1403 - 08:08
دبیر ستاد حقوق بشر: فلسطین از یک موضوع اسلامی تبدیل به یک موضوع جهانی شده است/ ترور شهید هنیه یک اقدام تروریستی است و هرگونه پاسخی به آن مشروع است
غریب‌آبادی گفت: ترور شهید هنیه یک اقدام تروریستی است و هرگونه پاسخی به آن مشروع است.
یکشنبه، 14 مرداد 1403 - 23:30
اسلام بزرگ‌ترین منادی حقوق مادی و معنوی بشر است
سخنگوی وزارت امور خارجه طی یادداشتی به مناسبت روز حقوق بشر اسلامى و کرامت انسانى نوشت: اسلام بزرگ‌ترین منادی حقوق مادی و معنوی بشر است. همان گونه که در روزگار غلبه جهل بشری اسلام از حق حیات و کرامت ابناء بشر سخن راند و آداب زیستن شرافتمندانه را عرضه کرد، امروز نیز دولت‌ها و ملت‌های اسلامی شایسته آن ...
یکشنبه، 14 مرداد 1403 - 18:57
صفحه 16 از 989ابتدا   قبلی   11  12  13  14  15  [16]  17  18  19  20  بعدی   انتها