X
GO
پربازدیدترین اخبار
ستاد حقوق بشر

معاون امور بین الملل قوه قضائیه: اقدامات قضایی علیه گروه‌های مسلح کُرد انجام شده است
غریب آبادی گفت: پیگیری جنایت‌های گروه‌های تروریستی از سوی قوه قضائیه و دستگاه‌های ذیربط با توجه به حدود صلاحیتشان در حال اقدام است.

رونمایی از درگاه اینترنتی ملی قضایی جهت تسهیل دسترسی مردم
آیین رونمایی از درگاه ملی قوه قضاییه، کارتابل یکپارچه خدمات قضایی و سامانه هدایت الکترونیک قضایی جهت دسترسی الکترونیکی مردم و تسهیل دسترسی به خدمات قوه قضاییه با حضور رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات برگزار شد.

دیوان عالی کشور از پذیرش درخواست اعاده دادرسی سه محکوم به اعدام حوادث آبان ماه خبر داد
دیوان عالی کشور اعلام کرد: اعاده دادرسی سه محکوم اعدامی حوادث آبان ماه در دیوان عالی کشور پذیرفته شد و پرونده مجددا در شعبه دیگری ( هم عرض) رسیدگی می شود.

بازدید دادستان تهران از زندان رجایی شهر و کانون اصلاح و تربیت تهران
در راستای تحقق و اجرای بخشنامه ریاست محترم قوه قضائیه مبنی بر اجرای طرح پایش و غربالگری زندانیان ، القاصی مهر دادستان تهران روز پنج شنبه به اتفاق جمعی از معاونین ، قضات ناظر در زندان ، قضات دوایر اجرای احکام دادسراهای تهران و مدیران و مسئولان زندان ا...

آیت الله رئیسی:

یک زندانی هم نباید در طرح پایش زندانیان از قلم بیفتد
رئیس قوه قضائیه گفت: غربالگری زندانیان نقش مهمی در بازاجتماعی شدن آنها و کاهش جمعیت کیفری کشور خواهد داشت.

امکانات جدید شهرداری برای افراد معلول
مشاور عالی و مدیر کل حوزه شهردار تهران از ارایه سرویس جدیدی در اپلیکیشن «تهران من» خبر داد که امکانی را برای ناشنوایان ایجاد می‌کند تا از طریق آن بتوانند در صورت وقوع حادثه، بدون نیاز به تماس تلفنی و تنها از طریق اپلیکیشن از آتش‌نشانی درخواست کمک کنن...

معاون بنیاد مستضعفان خبر داد:

احداث ۹۵۰۰ خانه برای خانواده‌های چند معلول
معاون بنیاد مستضعفان، از سرمایه گذاری ۳۸۰ میلیارد تومانی این بنیاد برای احداث مسکن خانواده‌های چند معلول خبر داد.

معاون کمیته امداد: سال آینده فرزند یتیم بدون حامی در کشور نخواهیم داشت
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: با اجرای طرح «ایران مهربان» تا سال آینده همه ایتام و فرزندان محسنین دارای حامی می‌شوند.

دبیر ستاد حقوق بشر در گفت‌وگو با رادیو ایران:

حامیان پیوستن ایران به سی اف تی، تروریستی ندانستن جنایت ترور شهید فخری‌زاده از سوی اعضای اف ای تی اف را چگونه توجیه می‌کنند؟
علی باقری‌کنی با اشاره به بحث­‌های سیاسی و رسانه‌­ای چند سال گذشته درباره فضاسازی برای تحمیل پیوستن ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم (سی اف تی)، گفت: حامیان داخلی پیوستن ایران به سی اف تی باید به این پرسش پاسخ دهند که چگونه عدم...

باقری‌کنی در دیدار سخنگوی شورای نگهبان مطرح کرد:

استیفای حقوق مردم در گرو شناسایی امر به معروف و نهی از منکر به عنوان "حق مردم" و "مسؤولیت حاکمان"
دبیر ستاد حقوق بشر گفت: اگر بخواهیم از حقوق مردم به‌طور جدی و کامل صیانت کنیم، امر به معروف و نهی از منکر باید به‌عنوان حق مردم و مسؤولیت حاکمان در ساختارها و سازوکارهای حکمرانی مورد شناسایی قرار گیرد.

کلیات طرح دوفوریتی اقدام برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران تصویب شد
نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس با کلیات طرح دو فوریتی اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت حقوق ملت ایران موافقت کردند.
صفحه 86 از 99ابتدا   قبلی   81  82  83  84  85  [86]  87  88  89  90  بعدی   انتها