X
GO
پربازدیدترین اخبار
دستاوردهای حقوق بشری

غریب‌آبادی: آزادی بشیر بی‌آزار که غیرقانونی در فرانسه بازداشت بود خبری مسرت‌بخش است
دبیر ستاد حقوق بشر ضمن ابراز خرسندی از آزادی بشیر بی‌آزار، بر ادامه تلاش‌های دیپلماتیک، حقوقی و قضایی در حمایت از ایرانیان خارج از کشور تاکید کرد.

خدمات متروی تهران به معلولین
نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: یکی از اقدامات مهم در شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه مناسب‌سازی‌ ایستگاه‌های مترو برای اقشار خاص است که اجازه افتتاح ایستگاه مترو بدون آسانسور و پله برقی داده نمی شود.

اشتغالزایی برای ۲۱۰ معلول
تا به حال برای اعتراض به یارانه معیشتی با سامانه تلفنی وزارت رفاه تماس گرفتید؟ یا برای دریافت خدمات با پشتیبانان سایت دیوار صحبت کردید؟ می‌دانید افرادی که با حوصله راهنمایی‌تان می‌کنند جوانانی با معلولیت های مختلف هستند؟ اولین مرکز پیام معلولان ایران...

آزادی ۷ هزار زندانی با برخورداری از ارفاق نهادهای قانونی در تهران
قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران از آزادی هفت هزار زندانی با برخورداری از نهادهای ارفاقی قانونی خبر داد و گفت: ۳۶ محکوم به قصاص با صلح و سازش شکات به زندگی دوباره بازگشتند.

از ۱۱۰۰ طرح اشتغالزایی برای معلولان رونمایی شد
۱۱۰۰ طرح اشتغال‌زایی معلولان و افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی به بهره‌برداری رسید.

وزیر نیرو خبر داد:

برخورداری ۱۰ میلیون روستایی از آب سالم
وزیر نیرو گفت: جمعیت روستایی برخوردار از شبکه‌ آب سالم و پایدار تا آغاز دولت سیزدهم به اندکی بیش از 10 میلیون نفر می‌رسد.

سخنگوی قوه قضائیه خبر داد:

صدور بیش از ۱۵۰ هزار حکم جایگزین حبس
سخنگوی قوه قضائیه، گفت: در سال ۹۹ بیش از ۱۵۰ هزار حکم جایگزین حبس توسط همکارانمان صادر شده است که این به کاهش جمعیت کیفری کمک کرد.

زارع پور خبر داد:

انجام بیش از ۲۰۰ هزار جلسه دادگاه به صورت الکترونیک
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با اشاره به این مطلب که مرکز شبانه روزی در دستگاه قضا برای پالایش و امنیت سامانه‌ها وجود دارد، گفت: تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار جلسه دادگاه زندانیان به صورت الکترونیک انجام شده است.

فیلم| الگوی موفق "شوق زندگی" در مشهد
مجتمع شناسایی و پیشگیری از آسیب‌های «شوق زندگی» با هدف پایش وضعیت آسیب‌های اجتماعی و حمایت از گروه‌های آسیب پذیر شهر به بهره برداری رسید.

تصویب قانون حمایت از کودکان و نوجوانان در دولت
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در توئیتی از تصویب قانون حمایت از کودکان ونوجوانان در دولت خبر داد.

جذب ۸۵ نخبه افغان در دانشگاه‌های ایران
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری از اعطای بورسیه به ۱۰۰ نفر اول کنکور افغانستان خبر داد و گفت: از ۱۰۰ نفر برتر ۸۵ نفر به ایران آمدند و ۳۰ نفر در رشته‌های پزشکی مشغول تحصیل شدند.
صفحه 25 از 35ابتدا   قبلی   20  21  22  23  24  [25]  26  27  28  29  بعدی   انتها