X
GO
اخبار
معاون امور بین الملل قوه قضائیه: اقدامات قضایی علیه گروه‌های مسلح کُرد انجام شده است
غریب آبادی گفت: پیگیری جنایت‌های گروه‌های تروریستی از سوی قوه قضائیه و دستگاه‌های ذیربط با توجه به حدود صلاحیتشان در حال اقدام است.
ﺳﻪشنبه، 06 شهریور 1403 - 11:39
رهبر انقلاب: همه تصمیمات مهم دولت باید پیوست واقعی عدالت داشته باشند
رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین دیدار رئیس جمهور و دولت چهاردهم، با شکرگذاری تشکیل سریع دولت با همت رئیس جمهور و کمک ارزنده مجلس، نکات مهمی را همچون رعایت اولویت‌های فوری از جمله تورم و گرانی، چگونگی انتخاب مدیران و همکاران، حضور در میان متن مردم، ضرورت حکمرانی قانونمند در فضای مجازی و توجه به تولی...
ﺳﻪشنبه، 06 شهریور 1403 - 10:32
نقض گسترده حقوق بشر در صنعت بازداشتگاه‌های مهاجرتی آمریکا
بازداشتگاه‌های مهاجرتی در آمریکا به‌عنوان مراکزی سودده در حالی به فعالیت خود ادامه می‌دهند که وضعیت حقوق بشری در آن‌ها به سمت وخامت بیشتر حرکت می‌کند.
ﺳﻪشنبه، 06 شهریور 1403 - 10:22
 کدخدایی: گزارشگرانی مانند جاوید رحمان مدافع ترور و جنایت‌های بین‌المللی هستند
عضو حقوقدان و رئیس پژوهشکده شورای نگهبان در واکنش به حضور به‌اصطلاح گزارشگر ویژه پیشین سازمان ملل در نشست منافقین، گفت: چنین گزارشگرانی نه حامیان حقوق بشر، بلکه مدافعان ترور و جنایت‌های وحشیانه هستند.
ﺳﻪشنبه، 06 شهریور 1403 - 10:14
هشدار ۵۰ سازمان حقوق بشری درباره اقدامات ناکافی دولت انگلیس برای محافظت از پناهجویان
بیش از ۵۰ سازمان حقوق بشری و هوادار حقوق پناهجویان در انگلیس در نامه‌ای به وزیر کشور انگلیس خواستار محافظت از پناهندگان در برابر تهدید‌های راستگرایان افراطی شدند.
ﺳﻪشنبه، 06 شهریور 1403 - 09:18
جاوید رحمان در گردهمایی منافقین؛ ماموریتی به‌رنگ دلارهای خونین
حضور جاوید رحمان در گردهمایی عناصر گروهک تروریستی منافقین بار دیگر ارتباط این به‌اصطلاح گزارشگر ویژه سازمان ملل را با فرقه تروریستی آشکار کرد.
ﺳﻪشنبه، 06 شهریور 1403 - 08:01
سازمان‌های حقوق بشری و  رسانه‌ای خواستار تعلیق معاهدات اتحادیه اروپا با رژیم صهیونیستی شدند
۶۰ سازمان رسانه‌ای و حقوق بشری در نامه‌ای به اتحادیه اروپا خواستند تا هرگونه توافقنامه همکاری با اسرائیل را به حالت تعلیق درآورند.
ﺳﻪشنبه، 06 شهریور 1403 - 07:59
نخست وزیر مالزی: نیاز نیست غرب حقوق بشر را به جهان اسلام یاد بدهد
نخست وزیر مالزی با اشاره به تلاش غرب برای تحریف جنگ غزه از طریق رسانه‌های بین‌المللی، اعلام کرد که نیاز نیست کشور‌های غربی دموکراسی و حقوق بشر را به جهان اسلام یاد بدهند.
دوشنبه، 05 شهریور 1403 - 19:01
واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به حضور جاوید رحمان در نشست منافقین
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان همسویی جاوید رحمان که تا چند هفته قبل گزارشگر ویژه اسبق سازمان ملل در امور حقوق بشر ایران با گروهک تروریستی مجاهدین خلق را مورد انتقاد قرار داد.
دوشنبه، 05 شهریور 1403 - 16:07
تاکید رئیس قوه قضاییه بر امر مبارزه با مظاهر مختلف فساد و سد کردن راه شکل‌گیری مفاسد
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه فساد یکی از مسائلی است که ساری است و چنانچه جلوی آن گرفته نشود، می‌تواند به بخش‌های دیگر سرایت کند، گفت: در مسیر مبارزه با فساد، مأموریت دستگاه قضا و سازمان بازرسی و سایر بخش‌ها و دستگاه‌های ذیربط و به طور ویژه خودِ دولت، بسیار خطیر است.
دوشنبه، 05 شهریور 1403 - 12:29
صفحه 4 از 985ابتدا   قبلی   1  2  3  [4]  5  6  7  8  9  10  بعدی   انتها