X
GO
پربازدیدترین اخبار
ستاد حقوق بشر

معاون امور بین الملل قوه قضائیه: اقدامات قضایی علیه گروه‌های مسلح کُرد انجام شده است
غریب آبادی گفت: پیگیری جنایت‌های گروه‌های تروریستی از سوی قوه قضائیه و دستگاه‌های ذیربط با توجه به حدود صلاحیتشان در حال اقدام است.

کتاب «در میانه میدان» منتشر شد
کتاب "در میانه میدان: مجموعه سخنرانی ها، مکاتبات و گزارش های توجیهی در صیانت از حقوق مردم در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی" به نگارش دکتر کاظم غریب آبادی، سفیر و نماینده دائم سابق جمهوری اسلامی ایران نزد دفتر سازمان ملل و سایر سازمان های بین ...

نامه اعتراضی دبیر ستاد حقوق بشر به وزیر مهاجرت دانمارک در خصوص برخورد خشونت آمیز و غیر انسانی پلیس این کشور با پناهجوی ایرانی
دبیر ستاد حقوق بشر ضمن اعلام مراتب اعتراض خود درخصوص برخورد فیزیکی خشونت آمیز مأموران دانمارک با تبعه ایرانی، از مقامات ذیربط دانمارکی خواست تا ضمن توقف این قبیل اقدامات ضد بشری، از اعمال استانداردهای دوگانه نسبت به اتباع کشورها خودداری نمایند.

انتقاد دبیر ستاد حقوق بشر از اقدام آلمان در زندانی کردن پیرزن ۹۳ ساله به خاطر عقایدش
غریب آبادی از اقدام آلمان در زندانی کردن پیرزن ۹۳ ساله به خاطر ابراز عقایدش، انتقاد کرد.

معاون امور بین الملل قوه قضائیه: استقبال ایرانیان خارج از کشور از سامانه پرسمان تردد
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، طی مصاحبه ای اقدامات به عمل آمده در جهت تسهیل تردد ایرانیان خارج از کشور را تشریح نمود.

معاون امور بین الملل قوه قضاییه:

رایزنی برای انتقال زندانیان ایرانی از ترکیه/ بخش عمده محکومان مرتبط با جرایم مواد مخدر هستند
معاون امور بین الملل قوه قضاییه با اشاره به تعداد بالای زندانیان ایرانی در زندان‌های ترکیه گفت: مذاکره با مقامات این کشور برای انتقال زندانیان انجام شده و در سطوح مختلف رایزنی‌ها در حال پیگیری است.

واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به اظهارات درخصوص اعمال خشونت علیه برخی بازیگران زن در عرصه سینما
دبیر ستاد حقوق بشر در واکنش به اظهارات درخصوص اعمال خشونت علیه برخی بازیگران زن در عرصه سینما, گفت: عرصه هنر، از آنجا که جزئی مهم از فرهنگ است، باید به دور از هرگونه آسیب باشد.

بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به تصمیم شورای حقوق بشر در تمدید یکساله مأموریت گزارشگر ویژه وضعیت حقوق بشر در ایران
ستاد حقوق بشر در واکنش به تصمیم شورای حقوق بشر در تمدید یکساله مأموریت گزارشگر ویژه وضعیت حقوق بشر در ایران، بیانیه‌‌ای صادر کرد.

دبیر ستاد حقوق بشر:

امکان ندارد به خاطر توافق در وین، پرونده ترور سردار سلیمانی را پیگیری نکنیم/ ستاد حقوق بشر به پرونده طرح صیانت ورود پیدا کرده است
دبیر ستاد حقوق بشر در گفتگوی اختصاصی با خبر فوری تاکید کرد که هیچ کس اجازه ندارد به خاطر مذاکرات هسته ای، روند پیگیری حقوقی ترور سردار سلیمانی را متوقف کند.

بیانیه پنج نهاد فرهنگی و حقوقی بین‌المللی درباره اعدام گروهی اخیر در عربستان سعودی
ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام، مجمع جهانی تقریب مذاهب، جامعةالمصطفی العالمیة و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، طی بیانیه‌ای اعدام ظالمانه ۸۱ تن در عربستان سعودی را محکوم کردند.

بیانیه ستاد حقوق بشر در خصوص اعدام ۸۱ نفر توسط عربستان سعودی
ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران طی بیانیه‌ای اعدام ۸۱ نفر توسط عربستان سعودی را محکوم کرد و خواستار تحقیق و بررسی ابعاد مختلف این جنایت شد.
صفحه 56 از 99ابتدا   قبلی   51  52  53  54  55  [56]  57  58  59  60  بعدی   انتها