X
GO
پربازدیدترین اخبار
دستاوردهای حقوق بشری

غریب‌آبادی: آزادی بشیر بی‌آزار که غیرقانونی در فرانسه بازداشت بود خبری مسرت‌بخش است
دبیر ستاد حقوق بشر ضمن ابراز خرسندی از آزادی بشیر بی‌آزار، بر ادامه تلاش‌های دیپلماتیک، حقوقی و قضایی در حمایت از ایرانیان خارج از کشور تاکید کرد.

صارمی: سند دیپلماسی با همکاری معاونت امور بین‌الملل قوه قضاییه و وزارت امور خارجه تدوین می‌شود
رئیس حوزه ریاست قوه قضاییه از تدوین سند دیپلماسی با کشور‌های آبی و خاکی در پی همکاری معاونت امور بین الملل قوه قضاییه با وزارت امور خارجه خبر داد.

ارائه خدمات حقوقی به هموطنان مسیحی و ارامنه به مناسبت ولادت حضرت عیسی در کلیسا‌ها
رئیس مرکز وکلا، کارشنان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه از ارائه خدمات حقوقی در کلیسا‌ها به هموطنان مسیحی و ارامنه همزمان با ولادت حضرت عیسی خبر داد.

مراسم رونمایی از سامانه برخط دسترسی ایرانیان خارج از کشور با حضور معاون امور بین الملل قوه قضائیه/ تاکید غریب آبادی بر حمایت ویژه دستگاه قضا از ایرانی...
مراسم رونمایی از سامانه برخط دسترسی ایرانیان خارج از کشور با حضور «کاظم غریب آبادی»، معاون امور بین الملل قوه قضائیه برگزار شد.

سامانه پناه به خدمات غیرحضوری دفاتر الکترونیک قضایی افزوده شد
مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی گفت: دفتر خدمات الکترونیک قضایی پس از دریافت درخواست و مدارک از سامانه «پناه»؛ اگر نیاز به اصلاح داشته باشد، اصلاحات را انجام می‌دهد و بعد از تائید متقاضی، مدارک را برای مرجع قضایی دارای صلاحیت ا...

معاون امور بین‌الملل وزیر دادگستری مطرح کرد:

تلاش برای تسهيل امور حقوقی و قضايی ايرانيان خارج از كشور
چهارمین جلسه کارگروه حقوقی قضایی شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور پنجم آذرماه ۱۴۰۲ با حضور اعضای این کارگروه و به میزبانی وزارت دادگستری برگزار شد.

رکورد تاریخی فرزندان ایران با نایب قهرمانی در بازی‌های پاراآسیایی با ۱۳۱ مدال
کاروان ایران در بازی‌های پاراآسیایی دست به تاریخ‌سازی زد و برای اولین بار جایگاه دوم رده‌بندی مدالی را از آن خود کرد.

صدور ۳ هزار رای جایگزین حبس در دادگاه‌های گلستان
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با صدور آرای جایگزین، از زندان رفتن ۳ هزار نفر در نیمه نخست امسال در استان جلوگیری شد.

وزیر بهداشت: درمان کودکان زیر هفت سال در بیمارستان‌های دولتی رایگان شد
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه گسترش بخش‌های بهداشتی، درمانی مخصوص کودکان از برنامه‌های مهم وزارت بهداشت است، از رایگان شدن درمان سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دولتی خبر داد.

حکم جایگزین حبس در دادگاه ارومیه؛ خرید دارو و کتاب
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از صدور ۲ حکم جایگزین حبس با عنوان خرید دارو، تجهیزات پزشکی و کتاب به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در ارومیه خبر داد.

ارائه دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در کنفرانس وحدت
مدیرکل روابط عمومی جامعة المصطفی گفت: دستاوردهای بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در حوزه علم، فرهنگ، پژوهش و صنایع دستی و هنری در سی و هفتمین کنفرانس بین‌المللی وحدت ارائه می‌شود.
صفحه 7 از 35ابتدا   قبلی   2  3  4  5  6  [7]  8  9  10  11  بعدی   انتها