X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: چهارشنبه 12 مهر 1402
تعداد بازدید خبر : 195
تاریخ ثبت : چهارشنبه, 12 مهر,1402 | 02:10 ب.ظ
تاریخ انتشار : چهارشنبه, 12 مهر,1402 | 12:50 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : چهارشنبه, 12 مهر,1402 | 02:10 ب.ظ

حکم جایگزین حبس در دادگاه ارومیه؛ خرید دارو و کتاب

  • حکم جایگزین حبس در دادگاه ارومیه؛ خرید دارو و کتاب

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از صدور ۲ حکم جایگزین حبس با عنوان خرید دارو، تجهیزات پزشکی و کتاب به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در ارومیه خبر داد.
 

به گزارش سایت ستاد حقوق بشر، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی عنوان کرد: در ادامه روند صدور مجازات‌های جایگزین حبس در استان و با احراز شرایط قانونی، متهم یک پرونده به جای تحمل ۶ ماه حبس به خرید اقلام، دارو‌ها و تجهیزات پرتودرمانی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال به بیمارستان امید ارومیه و نیز پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال به بیمارستان قلب حضرت سیدالشهداء ارومیه جمعاً به ارزش یک میلیارد ریال تحت نظارت معاون دادستان عمومی و انقلاب ارومیه مکلف شد.


وی ادامه داد: در حکم دیگری متهم پرونده به خرید کتب فرهنگی جهت استفاده عمومی در کتابخانه مرکزی و سایر کتابخانه‌های شهر ارومیه تحت نظارت معاون دادستان عمومی و انقلاب ارومیه به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال جایگزین یک سال حبس تعزیری مکلف شد.


عتباتی در پایان اظهار داشت: در کنار برخورد‌های قاطع قضایی رویکرد کاهش جمعیت کیفری با استفاده از مجازات جایگزین حبس در جرایم سبک و کم‌اهمیت با هدف ارائه خدمات عام‌المنفعه مورد تاکید دستگاه قضایی است.


 

برچسب ها: حکم جایگزین حبس
ارسال نظر: