X
GO
پربازدیدترین اخبار
دستاوردهای حقوق بشری

غریب‌آبادی: آزادی بشیر بی‌آزار که غیرقانونی در فرانسه بازداشت بود خبری مسرت‌بخش است
دبیر ستاد حقوق بشر ضمن ابراز خرسندی از آزادی بشیر بی‌آزار، بر ادامه تلاش‌های دیپلماتیک، حقوقی و قضایی در حمایت از ایرانیان خارج از کشور تاکید کرد.

دبیر ستاد حقوق بشر در نشست با سازمان های مردم نهاد مطرح کرد:

تشکیل میز سمن‌ها در ستاد حقوق بشر و حمایت و تعامل نزدیک با آنها
معاون امور بین الملل قوه قضائیه‌، و دبیر ستاد حقوق بشر گفت:ما در حال احصاء چندین موضوع مهم در داخل ستاد حقوق بشر برای تعامل با سازمان های مردم نهاد هستیم، درصددیم میز فعال سمن ها را در ستاد حقوق بشر تشکیل دهیم.

یک محکوم به قصاص افغانستانی با تلاش یک قاضی به زندگی بازگشت
رئیس دادگستری استان البرز گفت: یک زن تبعه کشور افغانستان که نزدیک به سه سال به جرم قتل در زندان بود با تلاش قاضی دادسرای کرج و رئیس زندان و گذشت اولیای دم به زندگی بازگشت.

کمالی: ۵۲۷ هزار دانش‌آموز اتباع خارجی در ایران تحصیل می‌کنند
معاون آموزش مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش گفت: ۵۲۷ هزار دانش‌آموز اتباع خارجی در ایران تحصیل می‌کنند که از میان این تعداد، بیشتر آنها افغانستانی و تعدادی هم از کشورهای بنگلادش، پاکستان، عراق و سایر کشورها هستند.

آزادی ۳۴۰ زندانی جرایم غیر عمد استان اصفهان در ماه مبارک رمضان
رئیس کل دادگستری استان اصفهان از آزادی ۳۴۰زندانی جرایم غیر عمد استان با کمک خیرین در برنامه یک شهر ضیافت و جشن های گلریزان خبر داد.

مجازات جایگزین حبس در جوانرود/ الزام به تهیه شیرخشک برای شیرخوارگاه
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، از صدور ۵۴۶ رأی مجازات حبس جایگزین در دادگستری کرمانشاه طی فرودین‌ماه سال جاری خبر داد.

راه اندازی ملاقات تصویری خانواده زندانیان با زندانی در ۱۵ استان/ برگزاری بیش از ۲۰۰ هزار جلسه دادرسی الکترونیک
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته امکان ملاقات تصویری خانواده زندانیان با زندانی در ۱۵استان کشور فراهم شده است،گفت: با اقدامات انجام شده بیش از ۲۰۰هزار جلسه دادرسی الکترونیک برگزار شده است.

دهمین بولتن «اقدامات قابل توجه جمهوری اسلامی ایران در حوزه حقوق بشر و شهروندی» منتشر شد
دهمین شماره بولتن «برخی اقدامات قابل توجه جمهوری اسلامی ایران در حوزه حقوق بشر و شهروندی»، از سوی ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران منتشر شد.

صدور ۵۰ حکم جایگزین حبس توسط قاضی ارومیه‌ای
رئیس شعبه ۱۱۹ دادگاه کیفری دو ارومیه با اشاره به صدور آرای جایگزین حبس، گفت: با توجه به فصل درختکاری، حکم به غرس بیش از ۲ هزار اصله نهال در جنگل و مراتع آبیاری و مراقبت از درختان با نظارت کارشناسان اداره منابع طبیعی برای ۵۰ متهم به عنوان جایگزین حبس ...

بازگشت به زندگی ۵۱ محکوم به قصاص با تلاش شورا‌های حل اختلاف تهران
رئیس شورا‌های حل اختلاف استان تهران از بازگشت به زندگی ۵۱ نفر با تلاش مجموعه شورا‌های حل اختلاف استان تهران خبر داد.

بیمه سلامت رایگان برای ساکنان مناطق محروم قم
مدیر دفتر تسهیل‌گری و توسعه محلی شهرقائم با بیان اینکه حدود پنج هزار تَن در محله شهرقائم قم دسترسی به پوشش بیمه خدمات درمانی مناسب ندارند گفت: ارائه خدمات بیمه سلامت رایگان برای این افراد در مناطق کم برخوردار در حال اجرا است.
صفحه 18 از 35ابتدا   قبلی   13  14  15  16  17  [18]  19  20  21  22  بعدی   انتها