X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: پنجشنبه 01 اردیبهشت 1401
تعداد بازدید خبر : 187
تاریخ ثبت : یکشنبه, 26 تیر,1401 | 03:49 ب.ظ
تاریخ انتشار : پنجشنبه, 01 اردیبهشت,1401 | 03:30 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : یکشنبه, 26 تیر,1401 | 03:52 ب.ظ

دهمین بولتن «اقدامات قابل توجه جمهوری اسلامی ایران در حوزه حقوق بشر و شهروندی» منتشر شد

  • دهمین بولتن «اقدامات قابل توجه جمهوری اسلامی ایران در حوزه حقوق بشر و شهروندی» منتشر شد

دهمین شماره بولتن «برخی اقدامات قابل توجه جمهوری اسلامی ایران در حوزه حقوق بشر و شهروندی»، از سوی ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران منتشر شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت امور بین الملل قوه قضائیه و ستاد حقوق بشر، خلاصه‌ای از پوشش خبری رویدادها و اقدامات قابل توجه جمهوری اسلامی ایران در حوزه حقوق بشر و شهروندی، از سوی ستاد حقوق بشر منتشر شد.


هدف از انتشار این بولتن که دهمین شماره آن نیمه دوم فروردین ماه ۱۴۰۱ منتشر گردیده، گردآوری تازه‌ترین خبرها و دستاوردهای قضایی است که در این شماره آزادی زندانیان با کمک های خیرین، نهادهای ارفاقی، رهایی از قصاص و صلح و سازش در نتیجه تلاش های شورای حل اختلاف درج گردیده است.


در این شماره همچنین بازدید از زندان ها و نظارت بر حقوق زندانیان، تسهیل دادرسی الکترونیک و ابلاغ سیاست های کلی تامین اجتماعی توسط مقام معظم رهبری مورد توجه قرار گرفته است.


پرداخت هزینه ایاب و ذهاب به بیش از ۵۱ هزار فرد دارای معلولیت، تخصیص اعتبار ۵۰ هزار میلیارد ریالی به بیماری های نادر، مناسب سازی بیش از ۹۰۰ خودرو برای افراد دارای معلولیت، پوشش کامل بیمه بیماران خاص و صعب العلاج و همچنین تکمیل ۳۰ هزار واحد مسکونی در سال ۱۴۰۱ توسط کمیته امداد، در راستای ارتقای حقوق بشر و شهروندی ذکر شده است .

 

دهمین شماره بولتن برخی اقدامات قابل توجه نظام قضایی در حوزه حقوق بشر و شهروندی  را اینجا بخوانید.


 

ارسال نظر: