X
GO
اخبار
بحرینی: حامیان رژیم جنایتکار صهیونیستی مانند آمریکا، بانیان اصلی قطعنامه علیه ایران هستند
سفیر ایران نزد دفتر سازمان ملل در ژنو، ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت کشورمان در دمشق و سایر جنایات بی رحمانه این رژیم در غزه و منطقه در ماه های اخیر، قطعنامه ارائه شده علیه کشورمان را اقدامی با اهداف سیاسی و بی مبنا علیه ایران به عنوان مدافع مردم فلسطین دانست.
پنجشنبه، 16 فروردین 1403 - 18:17
بیانیه ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در واکنش به قطعنامه تمدید مأموریت هیأت به اصطلاح حقیقت یاب و گزارشگر وضعیت حقوق بشر
ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در واکنش به قطعنامه تمدید مأموریت هیأت به اصطلاح حقیقت یاب و گزارشگر وضعیت حقوق بشر، با صدور بیانیه‌ای از سوءاستفاده آمریکا و کشورهای غربی از سازوکارهای بین‌المللی، در حالی که خود از ناقضان جدی حقوق ملت ایران بوده و در برابر کشتار زنان و کودکان بی گناه در غزه سکوت ک...
پنجشنبه، 16 فروردین 1403 - 15:34
بیانیه سازمان جوانان حقوق بشر به مناسبت روز جهانی قدس
سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن این تجاوزات و اعمال وحشیانه، از تمام آزادگان جهان و سازمانهای بین المللی تقاضا دارد در مقابل جنایات این رژیم سفاک موضعی محکم اتخاذ نمایند.
پنجشنبه، 16 فروردین 1403 - 10:13
رییس عدلیه: انتقام شهیدان زاهدی و حاجی‌رحیمی و همرزمان سلحشور آن‌ها گرفته خواهد شد
رئیس قوه قضاییه گفت: قدر مسلم، انتقام شهیدان زاهدی و حاجی‌رحیمی و همرزمان سلحشور آن‌ها گرفته خواهد شد و این انتقام، انتقامی مناسب خواهد بود و سبب تَشفی قلوب مؤمنین خواهد شد و ما در این زمینه هیچگونه تردیدی نداریم.
پنجشنبه، 16 فروردین 1403 - 09:01
بیانیه به مناسبت روز قدس/ نابودی رژیم صهیونیستی قطعی است
ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس، تنها راه حل مسئله فلسطین را مقاومت و مبارزه تا نابودی رژیم صهیونیستی عنوان کرد.
چهارشنبه، 15 فروردین 1403 - 11:56
 کارشناس حقوق بین‌الملل: کمیته حقیقت‌یاب سازمان ملل باید برای بررسی جنایات رژیم صهیونیستی تشکیل شود
جلالی شاد با اشاره به ضرورت تشکیل کمیته حقیقت یاب برای بررسی جنایت‌های رژیم صهیونیستی، گفت: کمیته حقیقت‌یاب سازمان ملل متحد باید در گزارشی مفصل رژیم صهیونیستی را به جنایات ارتکابی متهم و متعاقبا محکوم نماید.
چهارشنبه، 15 فروردین 1403 - 11:35
صدرالحسینی: رژیم صهیونیستی به پشتوانه حمایت آمریکا و کشورهای غربی مرتکب اقدامات جنایتکارانه می شود
کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران گفت: رژیم صهیونیستی به دلیل بن‌بستی که در غزه با آن رو‌به‌رو شده دست به این اقدامات جنایتکارانه می‌زند.
چهارشنبه، 15 فروردین 1403 - 10:12
نماینده ایران در نشست شورای امنیت: آمریکا مسئول تمام جنایات رژیم صهیونیستی است
سفیر و معاون نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نشست شورای امنیت پیرامون «تهدید صلح و امنیت بین المللی» گفت که شورای امنیت باید به سرعت به وظایف خود در قبال سرپیچی‌های بی‌پروای رژیم اسرائیل عمل کند و تدابیر فوری و قابل اجرا برای وادارسازی این رژیم به اجرای تعهداتش ات...
ﺳﻪشنبه، 14 فروردین 1403 - 22:10
حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و تهدید صلح و امنیت بین‌المللی
حمله به کنسولگری‌ها به منزله نقض حاکمیت ملی کشور ها تلقی می‌شود. حمله به کنسولگری نقض حریم امنیتی آنها می باشد. کنسولگری ها به عنوان بخشی از خاک کشور فرستنده در خاک کشور میزبان تلقی می شوند. حمله به آنها به منزله نقض حریم امنیتی و تجاوز به خاک آن کشور است.
ﺳﻪشنبه، 14 فروردین 1403 - 14:49
سفیر پیشین ایران در سوریه: مجامع بین‌المللی باید برای تنبیه و مجازات رژیم صهیونیستی فورا اقدام کنند
باقری گفت: رژیم صهیونیستی با حمله به کنسولگری ایران در دمشق پا را از حد خود فراتر گذاشته و مجامع بین‌المللی باید برای تنبیه و مجازات رژیم صهیونیستی فورا اقدام کنند.
ﺳﻪشنبه، 14 فروردین 1403 - 13:51
صفحه 71 از 988ابتدا   قبلی   66  67  68  69  70  [71]  72  73  74  75  بعدی   انتها