X
GO
اخبار
انصاری: کشتار کودکان و زنان بی‌گناه در غزه چهره واقعی حقوق بشر آمریکایی را آشکار کرد
معاون قضایی دیوان عالی کشور گفت: حملات رژیم صهیونیستی به غزه و حمایت های همه جانبه مالی، لجستیکی و نظامی آمریکا از رژیم اشغالگر و در پی آن کشتار زنان و کودکان و هزاران انسان بی گناه، چهره حقیقی حقوق بشر آمریکایی را به جهانیان نشان داد.
پنجشنبه، 07 تیر 1403 - 11:58
نهاد حقوق بشری: صلح مستلزم برچیدن رژیم آپارتاید اسرائیل است
دبیر کل سازمان عفو بین‌الملل با بیان اینکه غرب و آمریکا شریک جنایات اسرائیل علیه مردم غزه هستند، گفت: صلح پایدار مستلزم برچیدن رژیم آپارتاید اسرائیل است.
پنجشنبه، 07 تیر 1403 - 08:32
گوترش: بیش از سه چهارم ساکنان غزه بر اثر حملات رژیم اسرائیل آواره شدند
دبیر کل سازمان ملل متحد گفت تجاوز بی وقفه «اسرائیل» علیه نوار غزه باعث آوارگی سه چهارم ساکنان غزه شده است.
چهارشنبه، 06 تیر 1403 - 20:23
هانی‌زاده: چهره منافقانه‌ سازمان‌های مدعی حقوق بشر در قبال اسرای فلسطینی نمایان شده است
کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: چهره منافقانه‌ سازمان‌های مدعی حقوق بشر در قبال اسرای فلسطینی نمایان شده است؛ زیرا این سازمان‌ها هیچگاه درصدد ارائه یک گزارش دقیقی از وضعیت زندانیان فلسطینی بر نیامده‌اند.
چهارشنبه، 06 تیر 1403 - 17:38
غریب آبادی: با اتکاء به دیپلماسی قضایی حق ضایع شده از هر شهروند ایرانی در سراسر دنیا پیگیری می شود
دبیر ستاد حقوق بشر با اشاره به توجه رئیس دستگاه قضا به دیپلماسی قضایی، در فضای مجازی نوشت: پیگیر هر حق ضایع شده از هر شهروند ایرانی در سراسر دنیا هستیم.
چهارشنبه، 06 تیر 1403 - 14:17
غریب آبادی: اعتقاد ما این است که در حوزه حقوق بشر باید برای درک بهتر یکدیگر، تعامل، همکاری و گفتگو میان کشور‌ها وجود داشته باشد
معاون امور بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر گفت: اعتقاد ما این است که در حوزه حقوق بشر باید برای درک بهتر یکدیگر، تعامل، همکاری و گفتگو میان کشور‌ها وجود داشته باشد و طبیعتاً چالش و تقابل در این زمینه راهکار قابل قبولی نخواهد بود.
چهارشنبه، 06 تیر 1403 - 13:55
جهانگیر از رایزنی های ایران برای استرداد ۳ منافق بازداشت شده در فرانسه خبر داد
سخنگوی قوه قضاییه ضمن تاکید بر لزوم استرداد ۳ منافق بازداشت‌شده از سوی پلیس فرانسه، گفت که این گروهک حتی علیه مردم کشور میزبان هم اقدام‌هایی انجام داده است.
چهارشنبه، 06 تیر 1403 - 13:08
جمهوری اسلامی ایران معتقد به حق مردم در تعیین سرنوشت خود است/ بر انعقاد تفاهمات و توافقات به منظور گسترش معاضدت‌های حقوقی و قضایی با سایر کشور‌ها تاکید داریم
رئیس قوه قضائیه در دیدار با سفرای مقیم و رؤسای دفاتر سازمان‌های بین‌المللی در تهران:
رئیس قوه قضاییه در دیدار با سفرای مقیم و رؤسای دفاتر سازمان‌های بین‌المللی گفت: جمهوری اسلامی ایران معتقد به تضارب آرا و افکار است و تاکید دارد که با انجام گفتگو و همفکری بر مبنای مبانی مشخص، بسیاری از مشکلات جهانی قابل حل است.
چهارشنبه، 06 تیر 1403 - 13:02
سوئد، پایتخت جرایم با اسلحه در اروپا
با وجود تمام آنچه رسانه های غربی تلاش دارند درباره رفاه اجتماعی در سوئد روایت کنند، گزارش ها حاکی از آن است که این کشور، یکی از بالاترین نرخ سرانه خشونت مسلحانه را در اتحادیه اروپا دارد. سال گذشته، ۵۵ نفر در ۶۸۳ تیراندازی جداگانه در این کشور ۱۰ میلیون نفری کشته شدند.
چهارشنبه، 06 تیر 1403 - 12:41
سخنگوی قوه قضائیه: بحث تبادل در پرونده حمید نوری مطرح نبوده است
سخنگوی قوه قضاییه گفت: کسانی که در مقابل حمید نوری آزاد شدند، کسانی هستند که دستگاه قضایی بدون مشکل بودن انتقال آن‌ها به کشورشان را تایید کرد.
چهارشنبه، 06 تیر 1403 - 11:59
صفحه 35 از 990ابتدا   قبلی   30  31  32  33  34  [35]  36  37  38  39  بعدی   انتها