X
GO
اخبار
حکم جنجالی دادگاه عالی آمریکا: افراد بی‌خانمان جریمه و زندانی می‌شوند!
دادگاه عالی آمریکا اعلام کرد که بی خانمانی جرم است و افرادی که در خیابان ها و بیرون از خانه می خوابند جریمه و زندانی می شوند.
یکشنبه، 10 تیر 1403 - 08:14
 رایزنی معاون حقوق بشر وزیر دادگستری و معاون سفیر سوئیس در تهران
معاون حقوق بشر وزارت دادگستری با اشاره به تاثیرهای مثبت گسترش روابط حقوقی و قضایی ایران و سوئیس بر ضرورت تنظیم و امضای تفاهم‌نامه‌هایی برای حمایت هرچه بیشتر از اتباع دو کشور تاکید کرد.
شنبه، 09 تیر 1403 - 13:44
اسپانیا به پرونده نسل کشی آفریقای جنوبی علیه اسرائیل می‌پیوندد
دیوان بین المللی دادگستری اعلام کرد که اسپانیا درخواستی برای پیوستن به شکایت آفریقای جنوبی مبنی بر متهم کردن رژیم صهیونیستی به ارتکاب نسل کشی در غزه به این دیوان را ارائه کرده است.
شنبه، 09 تیر 1403 - 13:15
برگزاری نشست جانبی وضعیت حقوق بشر در غزه و تحولات بین‌المللی در حاشیه اجلاس ۵۶ شورای حقوق بشر
به همت انجمن سلامت خانواده ایران و سازمان دفاع از قربانیان خشونت نشست جانبی پیرامون وضعیت حقوق بشر در غزه و تحولات بین‌المللی اخیر با مشارکت گزارشگر ویژه آزادی تجمعات مسالمت‌آمیز سازمان ملل و هم‌زمان با برگزاری اجلاس پنجاه و ششم شورای حقوق بشر در مقر اروپایی سازمان ملل متحد در ژنو برگزار شد. ...
شنبه، 09 تیر 1403 - 12:43
برگزاری میزگرد آمریکا به علاوه ۳/ روایت‌هایی از حقوق بشر آمریکایی؛ "تحریم، ترور و جنایت علیه بشریت"
میزگرد آمریکا به علاوه ۳ ترور، تحریم و جنایت علیه بشریت امروز شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳، با حضور رئیس ستاد برگزاری هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و جمعی از اساتید دانشگاه و اتباع ایرانی آزاد شده از زندان‌های آمریکا در ستاد حقوق بشر برگزار شد.
شنبه، 09 تیر 1403 - 11:26
غریب‌آبادی: روایت‌های مستقیم از نقض حقوق بشر آمریکا به تبیین بهتر و بیشتر جنایت‌های حقوق بشری از سوی این کشور کمک می‌کند
میزگرد آمریکا به علاوه ۳ ترور، تحریم و جنایت علیه بشریت امروز شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳، با حضور رئیس ستاد برگزاری هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و جمعی از اساتید دانشگاه و اتباع ایرانی آزاد شده از زندان‌های آمریکا در ستاد حقوق بشر برگزار شد.
شنبه، 09 تیر 1403 - 11:25
گزارش سازمان ملل از وضعیت غیرانسانی زنان غزه
نهاد زنان سازمان ملل در گزارشی با اشاره به وضعیت فاجعه‌بار زنان غزه تاکید کرد که صدهاهزار تن از این زنان با ناامنی شدید غذایی مواجهند و ۹۹ درصد زنان باردار و مادران شیرده، مراقبت‌های بهداشتی و تغذیه سالم و کافی دریافت نمی‌کنند.
شنبه، 09 تیر 1403 - 10:21
بیش از ۲۷ هزار بمب و موشک آمریکایی در خدمت رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه
در حالی که مقامات آمریکایی جدول زمانی برای ارسال این محموله‌ها اعلام نمی‌کنند، اما با وجود درخواست‌های بین‌المللی برای محدود کردن صادرات تسلیحات به رژیم اسرائیل، هیچ کاهش قابل توجهی در حمایت نظامی آمریکا از متحد دیرینه‌اش وجود نداشته است.
شنبه، 09 تیر 1403 - 09:30
غریب آبادی: مشارکت گسترده مردم در انتخابات پشتوانه بالایی برای رئیس جمهور منتخب در حل مشکلات و ارتقای جایگاه ایران است 
معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر با تاکید بر تاثیر مشارکت بالای مردم در انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد که هر دولتی با هر رویکردی که سر کار می‌آید، باید حمایت از محور مهم مقاومت را در دستورکار سیاست خارجی خود قرار دهد.
جمعه، 08 تیر 1403 - 11:55
موضوع‌های حقوق بشری؛ اولویتی مهم برای دستگاه قضا
بررسی عملکرد دستگاه قضا نشان‌دهنده برجستگی و اهمیت موضوع حقوق بشر برای قوه قضاییه است؛ این رویکرد سازنده و پیگیرانه قوه قضاییه به موضوع حقوق بشر به نتایج و دستاوردهای مهمی در عرصه‌های داخلی و خارجی منجر شده است.
پنجشنبه، 07 تیر 1403 - 13:56
صفحه 34 از 990ابتدا   قبلی   29  30  31  32  33  [34]  35  36  37  38  بعدی   انتها