X
GO
پربازدیدترین اخبار
ستاد حقوق بشر

معاون امور بین الملل قوه قضائیه: اقدامات قضایی علیه گروه‌های مسلح کُرد انجام شده است
غریب آبادی گفت: پیگیری جنایت‌های گروه‌های تروریستی از سوی قوه قضائیه و دستگاه‌های ذیربط با توجه به حدود صلاحیتشان در حال اقدام است.

نقش پلتفرم‌ها در کودک سربازی
فناوری‌های جدید همانند بقیه موضوعات بین المللی (حقوق بشر، سازمان ملل، تجارت جهانی، سوئیفت و...) تبدیل شده به ابزاری در اختیار آمریکا و کشورهای غربی تا مخالفان خود را از پای درآورند.

غریب آبادی: عدالت درخصوص عاملان ترور شهید سلیمانی اجرا می شود
معاون امور بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر در نشست هم‌اندیشی با جمعی از روسا و اساتید دانشگاه های عراق، گفت: عدالت درخصوص عاملان ترور شهید سلیمانی اجرا می شود.

تاکید غریب آبادی بر پیگیری حقوقی قضایی پرونده‌های قربانیان ترور و جانبازان سلاح‌های شیمیایی در عرصه بین‌المللی/ برگزاری اولین جشنواره فرهنگی هنری حقوق...
معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه بر پیگیری حقوقی قضایی پرونده‌های قربانیان ترور و جانبازان سلاح‌های شیمیایی در عرصه بین‌المللی تاکید کرد.

بیانیه انتقادی سازمان دفاع از قربانیان خشونت نسبت به گزارش شفاهی هیئت به اصلاح حقیقت‌یاب حقوق بشر
سازمان دفاع از قربانیان خشونت در بیانیه‌‎ای ضمن اشاره به فعالیت هیئت باصطلاح حقیقت‌یاب ایران، اعلام کرد که گزارشگران ایران اغلب بر اطلاعات دریافتی از گروه‌های معاند ایران تکیه کرده‌اند .

غریب آبادی در واکنش به شهادت دو افسر ایرانی در زاهدان: حمایت از تروریست‌ها، قاتلان و جنایتکاران باید متوقف شود
دبیر ستاد حقوق بشر با انتشار پیامی در واکنش به شهادت دو افسر ایرانی در زاهدان توسط تروریست‌ها گفت: وقت آن است که برای این قهرمانان شهید به دنبال اجرای عدالت باشیم؛ حمایت از تروریست‌ها، قاتلان و جنایتکاران باید متوقف شود.

انتقاد دبیر ستاد حقوق بشر از گزارش شتاب‌زده و سیاسی هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب
دبیر ستاد حقوق بشر به گزارش شفاهی و اولیه هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب به شورای حقوق بشر واکنش نشان داد.

چرا برای بررسی تحولات فرانسه هیئت حقیقت‌یاب تشکیل نمی‌شود؟
پرسش مهم بی پاسخ مانده، اما کاملا آشکار شماری از کشور‌های جهان این است که چرا برای بررسی وضعیت حقوق بشر در کشور‌های غربی هیئت حقیقت یاب تشکیل نمی‌شود.

دروغ‌پراکنی به سبک بی‌بی‌سی/ استقبال از نمایشگاه تمدن و لباس زنان ایرانی در شورای حقوق بشر
با وجود حاشیه سازی شبه رسانه‌های فارسی زبان خارجی، نمایشگاه تمدن و لباس زنان ایرانی در نشست شورای حقوق بشر با استقبال نمایندگان کشورهای مختلف همراه شد.

گزارش توییتری غریب‌آبادی درباره اجلاس شورای حقوق بشر
دبیر ستاد حقوق بشر پیامی توییتری را درباره اجلاس شورای حقوق بشر منتشر کرد.
صفحه 29 از 99ابتدا   قبلی   24  25  26  27  28  [29]  30  31  32  33  بعدی   انتها