X
GO
پربازدیدترین اخبار
ستاد حقوق بشر

معاون امور بین الملل قوه قضائیه: اقدامات قضایی علیه گروه‌های مسلح کُرد انجام شده است
غریب آبادی گفت: پیگیری جنایت‌های گروه‌های تروریستی از سوی قوه قضائیه و دستگاه‌های ذیربط با توجه به حدود صلاحیتشان در حال اقدام است.

غریب‌آبادی در کابل: زندانیان واجد شرایط افغانستانی وفق مقررات به کشور خود منتقل می‌شوند
معاون امور بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر گفت: زندانیان واجد شرایط افغانستانی بر وفق مقررات، به کشور خود منتقل می‌شوند.

دیدار غریب آبادی با سرپرست وزارت امور خارجه افغانستان
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران که در راس هیاتی به افغانستان سفر کرده، با سرپرست وزارت امور خارجه این کشور دیدار و گفتگو کرد.

نشست تخصصی و تعاملی دبیر ستاد حقوق بشر با سازمان‌های مردم نهاد/ تاکید غریب‌آبادی بر نقش کلیدی سمن‌ها در حمایت و ارتقای حقوق بشر
معاون امور بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر بر نقش کلیدی سازمان های مردم نهاد در حمایت و ارتقای حقوق بشر تاکید کرد.

نخستین جلسه شورای امور بین الملل قوه قضائیه برگزار شد/ تاکید غریب آبادی بر توسعه هدفمند تعاملات حقوقی و قضائی با سایر کشورها به ویژه کشورهای اسلامی
نخستین جلسه شورای امور بین الملل قوه قضائیه با حضور معاون امور بین الملل قوه قضائیه و نمایندگان دستگاه های وابسته به قوه قضائیه در محل این معاونت برگزار شد.

توضیحات غریب آبادی درخصوص تسهیل خدمات‌رسانی و حل و فصل مشکلات حقوقی و قضایی ایرانیان خارج از کشور
غریب‌آبادی، در جریان دیدار دبیران کارگروه‌های تخصصی شورای‌عالی امور ایرانیان خارج از کشور و مدیران ذیربط در وزارت امور خارجه با حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه گفت: درصدد راه‌اندازی دو دفتر خدمات قضایی در دو کشور به‌صورت پایلوت و ...

معاون امور بین الملل قوه قضائیه: حل‌وفصل مشکلات حقوقی و قضایی ایرانیان خارج از کشور از راهبرد‌های دستگاه قضایی در دوره تحول است
غریب آبادی گفت: تسهیل خدمات‌رسانی و حل‌وفصل مشکلات حقوقی و قضایی ایرانیان خارج از کشور از جمله راهبرد‌های دستگاه قضایی در دوره تحول و تعالی است.

دیدار رئیس قوه قضاییه با دبیران کارگروه‌های تخصصی شورای‌عالی امور ایرانیان خارج از کشور/ ضروی است که از ظرفیت‌ها، تخصص و سرمایه‌های ایرانیان خارج از ک...
رئیس قوه قضاییه گفت: قطعاً فردی که به خارج از کشور می‌رود و در آنجا ساکن می‌شود، نوع مراودات و رفتارش با افراد ساکن در داخل کشور متفاوت است، این مقوله‌ای است که باید به آن توجه شود.

غریب ‎آبادی: دادگاه رسیدگی به پرونده متهمان ترور شهید سلیمانی برگزار می‌شود/ مخالف بی‌کیفرمانی جنایت رژیم آمریکا هستیم
نخستین همایش بین‌المللی «مرد میدان حقوق بشر»، با هدف پاسداشت تلاش‌های سردار شهید سلیمانی در مبارزه با تروریسم با حضور معاون امور بین الملل قوه قضائیه و دبیرستاد حقوق بشر برگزار شد.

ترامپ، پمپئو و مکنزی؛ متهمان اصلی پرونده ترور سردار سلیمانی
دبیر ستاد حقوق بشر گفت: پرونده قضایی ترور سردار سلیمانی در مرحله نخست بر متهمان آمریکایی متمرکز شده است و دونالد ترامپ، مایک پمپئو و مکنزی متهمان اصلی این پرونده هستند.

حضور غریب‌آبادی در یادواره ۵۱ شهید دهستان شیرنگ در استان گلستان
دبیر ستاد حقوق بشر در یادواره ۵۱ شهید دهستان شیرنگ در استان گلستان حضور یافت.
صفحه 18 از 99ابتدا   قبلی   13  14  15  16  17  [18]  19  20  21  22  بعدی   انتها