X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: یکشنبه 23 خرداد 1400
تعداد بازدید خبر : 98
تاریخ ثبت : یکشنبه, 23 خرداد,1400 | 09:33 ق.ظ
تاریخ انتشار : یکشنبه, 23 خرداد,1400 | 09:17 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : یکشنبه, 23 خرداد,1400 | 09:33 ق.ظ

بازداشت و انتقال مهاجران در امریکا به بازداشتگاه بدنام ایروین

  • بازداشت و انتقال مهاجران در امریکا به بازداشتگاه بدنام ایروین
ایروین، یک زندان مربوط به اداره گمرک و مرزبانی آمریکاست که متهم به سوء استفاده از بازداشت شدگان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، منابع آگاه آمریکایی گزارش دادند با وجود اعلام بسته شدن بازداشتگاه اداره گمرک و مرزبانی آمریکا یعنی زندان «ایروین»، افراد زیادی همچنان به این بازداشتگاه منتقل می‌شوند.
 

به گفته مدافعان حقوق بشری و افراد بازداشت شده در این مرکز، هفته گذشته دستکم ۳۴ نفر از سایر بازداشتگاه‌ها به «ایروین» منتقل شدند و این موضوع به مشکلات لجستیکی بستن آن و احتمالا تاخیر در بستن آن، منجر شد.این مرکز در ایالت جورجیا واقع شده است.
 

«دیگو سانچز»، وکیل مستقر در جورجیا، می‎گوید «این مرکز، که سابقه طولانی و مستندی در اعمال سوء استفاده وحشتناک و بی توجهی به افرادی که در آنجا نگهداری می‌شوند دارد، باید بلافاصله یک بار و برای همیشه بسته شود.»
 

این موضوع ناامیدکننده‌ای است که نزدیک به دو هفته از صدور دستورالعمل بستن هرچه سریعتر بازداشتگاه «ایروین»، اداره گمرک و مرزبانی آمریکا به محدود کردن مهاجران در «ایروین» و سایر مراکز بازداشتی وحشتناک در سراسر این کشور ادامه می‌دهد.
 

یک پرستار سابق در «ایروین»، در پاییز سال گذشته جزییات سوء استفاده‌های پزشکی را فاش کرده بود و این امر باعث آغاز بررسی دقیق بین المللی و تحقیقات سریع کنگره آمریکا از این مرکز شد.
 

«بنجامین ادتانلن» ۴۳ ساله، که تقریبا ۱۶ ماه در این مرکز بازداشت شده و با اخراج قریب الوقوع به انگلیس روبرو است، تایید کرد که افراد دیگری طی هفته گذشته به «ایروین» منتقل شده‎اند، اما نمی‌تواند تعداد آن‌ها را مشخص کند. هیچ چیز در اینجا عوض نشده و همه چیز به همان صورت در جریان است.»

 

ارسال نظر: