X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 20 شهریور 1403
تعداد بازدید خبر : 60
تاریخ ثبت : ﺳﻪشنبه, 20 شهریور,1403 | 10:09 ق.ظ
تاریخ انتشار : ﺳﻪشنبه, 20 شهریور,1403 | 10:03 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 20 شهریور,1403 | 10:09 ق.ظ

هشدار درباره مرگ ۴ هزار مستمری‌بگیر انگلیسی بر اثر سرما

  • هشدار درباره مرگ ۴ هزار مستمری‌بگیر انگلیسی بر اثر سرما
با لغو یارانه سوخت در انگلیس بیم آن می‌رود که 4 هزار مستمری‌بگیر انگلیسی بر اثر سرما بمیرند.
به گزارش سایت ستاد حقوق بشر، بر اساس تحقیقات حزب کارگر انگیس، اگر با لغو پرداخت یارانه سوخت موافقت شود، احتمال می‌رود تقریباً 4000 مستمری بگیر این کشور، جان خود را از دست بدهند.

گزارش بسیار مهمی که در سال 2017 توسط حزب کارگر منتشر شده، تصریح می‌کند که محدود کردن کمک هزینه به بازنشستگان در مزایا به قیمت جان هزاران نفر تمام می‌شود. با وجود این، نمایندگان حزب حاکم کارگر باید به لایحه دولت برای حذف یارانه سوخت مستمری بگیران رأی دهند.

به تحلیل روزنامه تلگراف، در صورت تصویب این لایحه بیش از10 میلیون مستمری بگیر انگلیسی از دریافت یارانه سوخت محروم می‌شوند.

وزیر بهداشت انگلیس در این باره به شبکه اسکای نیوز گفت: از اینکه مجبورم به کاهش کمک هزینه سوخت زمستانی برای برخی از بازنشستگان رای دهم، "خوشحال نیستم" و از اینکه باید به برخی از رای دهندگانم بگویم متأسفم که این هفته سر کار می‌روم، تا به چیزی رأی دهم که به زیان آنان است، شرمسارم.

شماری دیگری از نمایندگان مجلس از حزب حاکم کارگر مخالفت خود را به این تصمیم رهبر این حزب و دولت ابراز کردند، اما معلوم نیست که باوجود مخالفتشان به این لایحه رای مخالف دهند.

ارسال نظر: