X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: دوشنبه 16 بهمن 1402
تعداد بازدید خبر : 85
تاریخ ثبت : چهارشنبه, 18 بهمن,1402 | 02:27 ب.ظ
تاریخ انتشار : دوشنبه, 16 بهمن,1402 | 09:18 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : چهارشنبه, 18 بهمن,1402 | 02:27 ب.ظ

تجاوز آمریکا و انگلیس به یمن

  • تجاوز آمریکا و انگلیس به یمن

شبکه خبری المیادین دقایقی پیش از تجاوز نظامی مجدد ائتلاف آمریکایی انگلیسی به صنعا پایتخت یمن و مناطقی از غرب یمن خبر داد.

 

به گزارش سایت ستاد حقوق بشر، شبکه خبری المیادین از حمله شبانه ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس به مناطقی واقع در شمال شرق و جنوب صنعا از جمله منطقه «عطان» و «النهدین» و «الحفا» خبر دادند.


بر اساس این گزارش، در ادامه تجاوز نظامی بامدادی ائتلاف آمریکا و انگلیس، مناطق مقبنه، حیفان واقع در غرب و جنوب استان تعز ۱۱ بار از سوی متجاوزان هدف قرار گرفتند و بیش از ۲۲ نوبت صنعا، پایتخت یمن و استان‌های دیگر هدف حملات متجاوزکارانه ائتلاف آمریکا و انگلیس قرار گرفته است.
 

شبکه خبری المسیره نیز دقایقی پیش گزارش داد که تا این لحظه، ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس ۱۴ حمله به صنعا، پایتخت یمن و سایر استان‌های یمن انجام داده است.


ارتش آمریکا و انگلیس به بهانه حفاظت از امنیت کشتیرانی در دریای سرخ، طی چند روز اخیر بارها مواضع جنبش انصارالله یمن را هدف قرار داده‌اند.


شبکه خبری سی ان ان نیز به نقل از مقامات آمریکایی مدعی شد که ائتلاف نظامی آمریکا و انگلیس در ۳۰ نوبت ۱۰ نقطه از خاک یمن را هدف قرار داده است.

 

برچسب ها: آمریکا, یمن, انگلیس
ارسال نظر: