X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: دوشنبه 07 شهریور 1401
تعداد بازدید خبر : 180
تاریخ ثبت : دوشنبه, 07 شهریور,1401 | 10:59 ق.ظ
تاریخ انتشار : دوشنبه, 07 شهریور,1401 | 10:49 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه, 07 شهریور,1401 | 10:59 ق.ظ

خشم مردم از معیار دوگانه دولت کانادا در قبال جنایات رژیم صهیونیستی

  • خشم مردم از معیار دوگانه دولت کانادا در قبال جنایات رژیم صهیونیستی

بنیاد بوکرت اخیراً گزارشی منتشر کرده که نشان می‌دهد صادرات کالاهای نظامی کانادا به اسرائیل در سال‌های اخیر سرعت گرفته است و در سال 2020 به بالاترین سطح خود رسیده است.

به گزارش مرکز پایش ستاد حقوق بشر، به نقل از سایت نیو کنیدین مدیا، فلسطینی های کانادایی در 15 آگوست در شهرهای سراسر کانادا در همبستگی با مردم فلسطین خود تظاهرات کردند و کشتار زنان و کودکان فلسطینی را در حملات اخیر اسرائیل محکوم کردند.

بر اساس این گزارش، معترضین می گویند علیرغم واکنش فوری کانادا به حمله روسیه به اوکراین، این کشور چشم خود را بر وحشیگری اسرائیل در فلسطین می بندد. مایکل بوکرت، مدیر کانادایی برای بنیاد عدالت و صلح در خاورمیانه، در این باره تاکید کرد که رویکرد خاموش کانادا در قبال حملات اخیر اسرائیل غیرقابل قبول است، زیرا تجاوزات اسرائیل و جنایات جنگی آشکار را محکوم نکرده است.

وی می افزاید: «کانادا تحریم هایی را علیه افراد مرتبط با اشغال سرزمین اوکراین توسط روسیه اعمال کرده است، اما مزایای تجارت آزاد و تسهیلات اقتصادی را برای مشاغل شهرک سازی اسرائیل در اراضی اشغالی فلسطین فراهم می کند.»

 بنیاد بوکرت اخیراً گزارشی منتشر کرده است که نشان می‌دهد صادرات کالاهای نظامی کانادا به اسرائیل در سال‌های اخیر سرعت گرفته است و در سال 2020 به بالاترین سطح خود در بیش از سه دهه گذشته رسیده است. وی گفت واضح است که اگر کانادا واقعاً طرفدار دموکراسی، آزادی بیان، صلح و سایر حقوق مدنی است، باید جنایات اسرائیل را محکوم کند. علاوه بر این، بوکرت معتقد است که کانادا باید فوراً فروش تسلیحات به اسرائیل را متوقف کند تا مطمئن شود که از آنها علیه غیرنظامیان استفاده نمی شود.

برچسب ها:
ارسال نظر: