X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: دوشنبه 15 فروردین 1401
تعداد بازدید خبر : 154
تاریخ ثبت : دوشنبه, 15 فروردین,1401 | 03:06 ب.ظ
تاریخ انتشار : دوشنبه, 15 فروردین,1401 | 09:59 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه, 15 فروردین,1401 | 03:06 ب.ظ

افزایش زندانیان در زندان‌های محلی آمریکا

  • افزایش زندانیان در زندان‌های محلی آمریکا
یک گزارش نشان می‎دهد بیشتر افرادی که در زندان‌های محلی آمریکا محبوس هستند، به ارتکاب جرمی محکوم نشده‎اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، آمریکا دارای بیشترین جمعیت زندانی در جهان است و سیاه‌پوستان آمریکایی در رده‌های آن بیش از حد حضور دارند.

آمریکایی‌ها مشکل را عمدتاً در قالب زندان‌های ایالتی و فدرال پرجمعیت می‌دانند، اما نیروی دیگری نیز وجود دارد که به حبس‌های گسترده منجر می‌شود: زندان‌های محلی.

بر اساس گزارش پایگاه «ووکس»، جمعیت بازداشتگاه‌ها در آمریکا در چند دهه گذشته به‌طور چشمگیری افزایش یافته است.

مؤسسه «ورا»، در گزارشی می‎گوید که پذیرش سالانه بازداشت شدگان از سال ۱۹۸۳ تا ۲۰۱۳ تقریباً دو برابر شده است و بیشتر افرادی که در زندان‌های محلی محبوس هستند به جرمی محکوم نشده‌اند.

همچنین بیشتر افرادی که در بازداشتگاه‌ها به سر می‌برند در انتظار محاکمه هستند و بسیاری از آن‌ها به این دلیل که توانایی پرداخت وثیقه را ندارند؛ همچنین ممکن است دیگران به دلیل محکومیت‌های کوتاه مدت در آنجا باشند.

در هر روز ۷۰۰ هزار نفر در بازداشتگاه‌های آمریکا و ۱.۲ میلیون نفر در زندان‌ها به سر می‌برند.آنچه نادیده گرفته می‌شود تعداد افرادی است که سالانه در بازداشتگاه‌های این کشور پذیرش می‌شوند که سالانه تقریباً حدود ۱۰ میلیون مورد پذیرش را شامل می‌شود.

یکی دیگر از تمایز‌های مهم بین جمعیت بازداشتگاه‌ها و جمعیت زندانی در آمریکا این است که از بین افرادی که در زندان به سر می‌برند، حدود دو سوم آن‌ها هنوز در مراحل پیش از محاکمه قرار دارند؛ این بدان معناست که آن‌ها به جرمی محکوم نشده و بی گناه هستند مگر اینکه بعداً گناهشان ثابت شود.

این گزارش می‎گوید تقریباً ۷۵ درصد از این افراد برای مواردی که جرایم غیرخشونت آمیز تلقی می‌شود، در بازداشت هستند.همچنین بررسی تفاوت‌های نژادی و قومی در این زمینه کاملاً نگران‌ کننده است؛ افراد رنگین‌پوست در بازداشتگاه‌های آمریکا سه تا چهار برابر بیشتر در مقایسه با نرخ حضور آن‌ها در جمعیت عمومی آمریکاست.

برچسب ها: زندان, آمریکا
ارسال نظر: