X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: شنبه 24 شهریور 1403
تعداد بازدید خبر : 62
تاریخ ثبت : شنبه, 24 شهریور,1403 | 08:55 ق.ظ
تاریخ انتشار : شنبه, 24 شهریور,1403 | 07:40 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : شنبه, 24 شهریور,1403 | 08:55 ق.ظ

زن کشی در اروپا؛ قتل فجیع مدل معروف سوئیسی توسط شوهرش

  • زن کشی در اروپا؛ قتل فجیع مدل معروف سوئیسی توسط شوهرش
یک زن ۳۸ ساله سوئیسی و مدل معروف و یکی از فینالیست‌های مسابقه زیبایی این کشور، به طرز فجیعی توسط شوهرش به قتل رسید.

به گزارش سایت ستاد حقوق بشر، «کریستینا یوکسیموویچ» زن ۳۸ ساله سوئیسی و مدل معروف و یکی از فینالیست‌های مسابقه زیبایی این کشور، به طرز فجیعی توسط شوهرش به قتل رسید.

بقایای جسد این زن در نزدیکی شهر بازل پیدا شده است و انتشار جزئیات قتل فجیع او بار دیگر مردم سوئیس را در بهت و اندوه مضاعفی فرو برد.

طبق گزارش یورونیوز، رسانه محلی سوئیس اعلام کرد که طبق گزارش کالبد شکافی، جسد این زن در اتاق رختشویی «با اره مویی برقی، چاقو و قیچی تکه تکه شده» و پس از آن، چندین قسمت بدن قربانی با یک مخلوط کن دستی تبدیل به پوره شده و در یک ماده شیمیایی حل شده است.

توماس، شوهر ۴۱ ساله مقتول که خودش مدعی است برای «دفاع از خود» دست به این جنایت زده، پس از حمله به زنش با چاقو، بدن او را در اتاق رختشویی به وضع وحشتناکی تکه تکه کرده است.

عامل قتل که دو فرزند از کریستینا دارد از دادگاه فدرال سوئیس درخواست تجدیدنظر در حکم بازداشت و آزادی موقت کرده است، اما دادگاه این خواسته را نپذیرفت.

در گزارش پزشکی قانونی این گونه نوشته شده که خانم یوکسیموویچ بر اثر خفگی جان باخته است. مقامات قضایی دخیل در این پرونده گفته‌اند که در توماس «بی‌رحمی همراه با خونسردی پس از کشتن همسرش» و نیز تلاش برای پنهان کردن واقعیت را مشاهده کرده‌اند.

ارسال نظر: