X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: پنجشنبه 26 اسفند 1400
تعداد بازدید خبر : 182
تاریخ ثبت : پنجشنبه, 26 اسفند,1400 | 10:00 ق.ظ
تاریخ انتشار : پنجشنبه, 26 اسفند,1400 | 09:51 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : پنجشنبه, 26 اسفند,1400 | 10:01 ق.ظ

محکومیت اقدام اخیر عربستان سعودی از سوی کمیته حقوق بشر مجلس

  • محکومیت اقدام اخیر عربستان سعودی از سوی کمیته حقوق بشر مجلس
کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی، با صدور بیانیه‌ای اقدام اخیر عربستان سعودی را محکوم کرد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، متن بیانیه به شرح زیر است:

حمله‌ای صورت می‌گیرد، دوربین‌ها یکی پس از دیگری به سوی محل درگیری گسیل می‌شوند؛ مردمی جلوی دوربین می‌گریند، خبرنگارانی یقه دریده و فریاد وا مصیبتا سر می‌دهند، چرا؟ چون فردی با تابعیت اروپایی در معرض جنگ و خطر است!

آن طرف تر پشت دوربین‌ها و فارغ از هیاهوها، انسان نماهای عصر جهل مدرن در یک روز، سر از تن جوانهای مظلومی جدا می‌کنند. کمی دورتر مردمی مظلوم زیر بمبها و تسلیحات اروپایی- امریکایی جان می دهند. آن طرف تر مسلمانان مظلوم در مسجدی در خون خود می غلطند اما هیچ‌کس واکنشی نشان نمی‌دهد. محکومیتی در کار نیست.

ناپدید کردن اجباری افراد، اعدام‌های دسته‌جمعی، بمباران ها و عملیات انتحاری در مساجد و....و سکوت معنادار نهادها ی حقوق بشری و اتحادیه اروپا در مقابل نقض های فاحش و سیستماتیک ماجرای امروز و دیروز نیست.

این قانون کثیف دنیای مدرن ما است. بُکُش، لبخند بزن و با جهان غربی دست بده که دوربین‌های غربی نه جنایتت را می‌بینند و نه برای قربانیان اشک می‌ریزند؛ چرا؟ چون چاه نفتت منبع مالی خرید تسلیحات تولیدی آنها ست.
بدون شک حقوق بشر مبتنی بر انسانیت و کرامت نابرابر بشر محکوم است و مورد قبول آزادگان جهان نبوده و نخواهد بود.

امید است با ظهور منجی جهان حضرت مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف تمام جهانیان حقوق بشر ناب و مبتنی بر حقیقت الهی انسان را درک کنند و پایانی بر تمام ظلم ها و بدی ها باشد.

برچسب ها:
ارسال نظر: