X
GO
اخبار
بیانیه مشترک پایانی نوزدهمین اجلاس روسای نظام های قضایی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای/قوه قضائیه ایران میزبان اجلاس ۲۰۲۶
نوزدهمین اجلاس روسای نظام‌های قضایی کشورها‌ی عضو سازمان همکاری شانگهای که در سوم خرداد. در تاشکند ازبکستان برگزار شد، با صدور بیانیه ای به کار خود پایان داد.
پنجشنبه، 03 خرداد 1403 - 16:58
اعلام آمادگی قوه قضائیه ایران برای توسعه همکاری‌های حقوقی و قضایی با اعضای سازمان همکاری شانگهای
معاون امور بین‌الملل و حقوق بشر قوه قضائیه در اختتامیه نشست روسای نظام های قضایی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای مطرح کرد:
غریب‌آبادی گفت: اجلاس روسای نظام‌های قضایی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، فرصت مغتنمی برای بحث و بررسی درخصوص توسعه همکاری‌های حقوقی و قضایی و تبادل تجربیات میان نظام‌های قضایی کشورهای عضو را فراهم نموده است.
پنجشنبه، 03 خرداد 1403 - 16:02
غریب آبادی: سازمان همکاری شانگهای جنایاتی مانند تروریسم و تحریم‌ را در سطوح و عرصه‌های مختلف پیگیری کند
معاون امور بین‌الملل و حقوق بشر قوه قضائیه در مراسم افتتاحیه نوزدهمین اجلاس روسای نظام‌های قضایی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، مواضع جمهوری اسلامی ایران را تشریح کرد.
پنجشنبه، 03 خرداد 1403 - 11:00
آغاز به کار نوزدهمین نشست روسای نظام های قضایی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای با یک دقیقه سکوت به احترام شهدای خدمت ایران
نوزدهمین نشست روسای نظام های قضایی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در تاشکند ازبکستان آغاز بکار کرد.
پنجشنبه، 03 خرداد 1403 - 08:54
دیدار معاون امور بین الملل قوه قضائیه با رئیس دادگاه عالی ازبکستان
غریب آبادی که برای شرکت در نوزدهمین اجلاس روسای نظام های قضایی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای به ازبکستان سفر کرده، با رئیس دادگاه عالی ازبکستان و رئیس اجلاس دیدار و گفتگو کرد.
چهارشنبه، 02 خرداد 1403 - 23:56
روایت صدرالحسینی از خدمت‌رسانی مجاهدانه شهید امیر عبداللهیان به مردم ایران و منطقه
تحلیلگر ارشد روابط بین الملل با اشاره به خدمات گسترده امیرعبداللهیان در دوره کرونا و عملیات طوفان الاقصی، گفت: یکی از دستاورد‌های شهید حسین امیر عبداللهیان در جایگاه وزیر خارجه خدمت رسانی گسترده به مردم در داخل و خارج از کشورمان بود.
ﺳﻪشنبه، 01 خرداد 1403 - 16:51
حمایت کارشناسان و حقوقدانان لاهه از بازداشت مقام‌های رژیم صهیونیستی
جمعی از کارشناسان و حقوق‌دانان مستقل لاهه از درخواست دادستان ارشد دیوان کیفری بین‌المللی برای بازداشت مقام‌های رژیم اسرائیل حمایت کردند.
ﺳﻪشنبه، 01 خرداد 1403 - 16:01
ممنوعیت تیک تاک؛ نماد استانداردهای دوگانه حقوق بشری و نقض آزادی بیان در آمریکا
دولت آمریکا بی توجه به اعتراضات گسترده طرفداران پلتفرم تیک تاک و گروه های حقوق بشری و مدنی استفاده از پلتفرم تیک تاک را در این کشور ممنوع کرد که این اقدام منجر به شکایت سازندگان این اپلیکیشن شده است.
ﺳﻪشنبه، 01 خرداد 1403 - 15:25
گزارشگر ویژه سازمان ملل: حبس نامحدود برای جرائم جزئی در انگلیس مصداق شکنجه است
گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در مورد شکنجه از سیاست‌های انگلیس انتقاد کرد و نوشت: زندانیانی که بر اساس قانون حبس نامحدود موسوم به حبس برای حفاظت عمومی در حال گذراندن مجازات‌های بدون پایان مشخص هستند، لکه‌ای بر عدالت بریتانیا و مصداق شکنجه است.
ﺳﻪشنبه، 01 خرداد 1403 - 14:12
پرچم سازمان ملل متحد به احترام شهدای خدمت نیمه افراشته شد
پرچم سازمان ملل متحد و کشورهای عضو این نهاد در مقرهای سازمان ملل به احترام شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش در سانحه هوایی نیمه‌افراشته شد.
ﺳﻪشنبه، 01 خرداد 1403 - 13:31
صفحه 50 از 990ابتدا   قبلی   45  46  47  48  49  [50]  51  52  53  54  بعدی   انتها