X
GO
آرشیو از سال 1388 تا مرداد 1399
تاریخ انتشار: شنبه 16 آذر 1398

راه اندازی مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه در مازندران

معاون آمار و فناوری اطلاعات مازندران از راه اندازی مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه (۱۲۹) با هدف ارائه خدمات مشاوره‌ای تلفنی حقوقی و کیفری رایگان در این استان خبرداد.

به گزارش میزان، محمدعلی کریمی مله معاون آمار و فناوری اطلاعات مازندران گفت: با توجه به کشوری شدن شماره ۱۲۹ با پشتیبانی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه، استان مازندران نیز به استان‌های مشمول طرح پیوست و از تاریخ ۱۲.۹.۹۸ دراستان تلفن گویای ۱۲۹ راه اندازی شد.

وی هدف از این اقدام را تسهیل ارتباط مردم با قوه قضاییه اعلام کرد و افزود: ارتباط با کارشناسان حقوقی، محاسبه مهریه و دریافت برخی از خدمات الکترونیک قضایی ازجمله امکانات این تلفن گویا است.

این مقام مسئول اظهار داشت: مطرح کردن هرگونه انتقاد و پیشنهاد، تقدیر یا انتقاد از کارکنان قوه قضاییه و آشنایی با مطالب حقوقی از دیگر خدماتی است که ازطریق این تلفن گویا می‌توان به آن دست یافت.