X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: چهارشنبه 24 شهریور 1400
تعداد بازدید خبر : 220
تاریخ ثبت : چهارشنبه, 24 شهریور,1400 | 03:38 ب.ظ
تاریخ انتشار : چهارشنبه, 24 شهریور,1400 | 03:26 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : چهارشنبه, 24 شهریور,1400 | 03:38 ب.ظ

استاندار تهران: تمامی اتباع واکسیناسیون می‌شوند

  • استاندار تهران: تمامی اتباع واکسیناسیون می‌شوند
استاندار تهران گفت: قرار شده اتباع در پوشش واکسیناسیون قرار بگیرند و آن‌هایی هم که شناسنامه ندارند هم باید به نحوی واکسن را دریافت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونا استان تهران اظهار داشت: در واکسیناسیون تحول خوبی صورت گرفته و روز گذشته ۲۶۰ هزار دز واکسن تزریق شد و این مقدار از مجموع کلی حدود یک میلیون واکسن تزریق شده برای تهران بوده که رشد حدود ۵ درصدی تزریق واکسن در تهران را نشان می‌دهد.

محسنی بندپی افزود: براساس بازرسی‌هایی که انجام شده در بیشتر مراکز واکسیناسیون رعایت پروتکل‌ها انجام می‌شود؛ ۷۶ درصد جمعیت تهران بالای ۱۸ سال هستند که ۶ درصد از جمعیت کشوری بیشتر است و باید این درصد در تعداد واکسن‌هایی که در اختیار تهران قرار می‌گیرد مد نظر قرار گیرد.

استاندار تهران تصریح کرد: اتباع هم قرار شده که در پوشش واکسیناسیون قرار بگیرند و آن‌هایی هم که شناسنامه ندارند هم باید به نحوی واکسن را دریافت کنند.

وی بیان کرد: درباره بازگشایی مدارس تابع ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم، ولی باید تمام آمادگی‌ها در مدارس وجود داشته باشد.
ارسال نظر: