X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: یکشنبه 14 شهریور 1400
رئیس سازمان زندان‌ها:
تعداد بازدید خبر : 35
تاریخ ثبت : یکشنبه, 14 شهریور,1400 | 06:19 ب.ظ
تاریخ انتشار : یکشنبه, 14 شهریور,1400 | 05:39 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه, 15 شهریور,1400 | 08:54 ق.ظ

۸۰ درصد از زندانیان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند

  •  ۸۰ درصد از زندانیان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند
حاج‌محمدی با اشاره به اینکه تاکنون ۸۰ درصد از زندانیان حاضر در زندان، حداقل دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند گفت: نظام ما نسبت به سلامتی زندانیان حساس است و واکسیناسیون گسترده آنان قبل از دیگران گواه روشنی بر این ادعاست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، محمدمهدی حاج‌محمدی طی بازدیدی سرزده از زندان مرکزی گنبد کاووس، که چندساعت به طول انجامید، در ارتباط با اتفاقات اخیر زندان اوین گفت: ضمن لزوم رعایت حقوق و حرمت زندانیان، فراموش نکنیم برخی زندانیان آسایش یک شهر را برهم زده اند و برخی از آن‌ها را خانواده هایشان نیز نگهداری نمی‌کنند. به همین خاطر می‌گوئیم زندانبانان گاهی مهربانتر از پدر و مادر آن‌ها هستند.

وی افزود: اتفاقات اخیر نباید ارزش و اهمیت زحمات و مجاهدت‌های زندانبانان که اختیاراً خود را برای مراقبت و نگهداری بزهکاران زندانی کرده اند، کمرنگ کند.

حاج‌محمدی در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون ۸۰ درصد از زندانیان حاضر در زندان، حداقل دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند گفت: نظام ما نسبت به سلامتی زندانیان حساس است و واکسیناسیون گسترده آنان قبل از دیگران گواه روشنی بر این ادعاست.
برچسب ها:
ارسال نظر: