X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: شنبه 23 مرداد 1400
تعداد بازدید خبر : 103
تاریخ ثبت : شنبه, 23 مرداد,1400 | 09:05 ق.ظ
تاریخ انتشار : شنبه, 23 مرداد,1400 | 08:45 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : شنبه, 23 مرداد,1400 | 02:15 ب.ظ

کمبود نیرو در زندان‌های کرونایی امریکا

  • کمبود نیرو در زندان‌های کرونایی امریکا
زندان‎های آمریکا در پی شیوع کرونا با مشکلات بیشتری نسبت به قبل روبرو شده‎اند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، از زمان شروع همه گیری ویروس کرونا، سیستم زندان‌ها و بازداشتگاه‌های آمریکا که از قبل هم با مشکل روبرو بودند، با مشکلات بسیاری روبرو شده‎اند.
 

براساس گزارش «نیوز نیشن نو»، هزاران شغل برای افسران در زندان‌های فدرال در آمریکا خالی مانده است، که این امر زندان‌ها را مجبور به استفاده از آشپزها، معلمان، پرستار‌ان و دیگر کارکنان برای نگهبانی از زندانیان کرده است.
 

بودجه وزارت دادگستری آمریکا برای حضور ۲۰ هزار و ۴۴۶ افسر زندانی تمام وقت در سال ۲۰۲۰ بود، اما سازمانی که زندان‌های فدرال آمریکا را اداره می‌کند، می‎گوید که در حال حاضر تنها حدود ۱۳ هزار و ۷۶۲ افسر در این سیستم‌ها مشغول به کار هستند.
 

اداره زندان‌های آمریکا می‎گوید که بسیاری از مراکز زندان‌ها هنوز دارای کمبود افسرانی است که برای نگهبانی از زندان‌ها انجام وظیفه کنند. سیستم زندان‌های فدرال آمریکا با ظرفیت ۱۰۳ درصد زندانیان در حال کار است؛ با افزایش گسترش سویه دلتا، هیچ جایی برای رعایت فاصله اجتماعی وجود ندارد.
 

جدا از مشکلات جمعیت حاضر در زنادن‌های آمریکا، نگرانی‌های مربوط به گسترش کووید-۱۹ نیز وجود دارد.همچنین مشکل کمبود کارکنان در زندان‌های آمریکا وجود دارد؛ البته این مشکل تنها مختص زندان‌های آمریکا نیست، برخی برخی ادارات پلیس هم با کمبود نیرو مواجه هستند.
 

دستکم ۱۰ ایالت، از جمله آرکانزاس، دنور و مونتانا، بیش از ظرفیتشان، زندانی در خود جای داده‎اند، به طوری که تعداد زندانیان حاضر در این زندان‌ها ۲ برابر ظرفیتی است که این زندان‌ها برای آن طراحی شده‎اند.
 

در زندانی در ایلینوی، تعداد کارکنان آنقدر کم است که گاهی افسران نگهبان مجبور می‌شوند هفته‌ای تا ۶۰ ساعت اضافه کاری کنند. در یک زندان در کالیفرنیا نیز به دلیل نبود نیروی کافی برای نگهبانی، یک معلم برای نگهبانی اعزام شد که پس از استقرارش در پست نگهبانی درگیری‌های شدیدی در زندان رخ داد.

 

ارسال نظر: