X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 19 مرداد 1400
تعداد بازدید خبر : 79
تاریخ ثبت : ﺳﻪشنبه, 19 مرداد,1400 | 02:10 ب.ظ
تاریخ انتشار : ﺳﻪشنبه, 19 مرداد,1400 | 02:04 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : چهارشنبه, 20 مرداد,1400 | 09:15 ق.ظ

تزریق واکسن کرونا به ۱۲ هزار نفر از زندانیان و کارکنان زندان‌ها

  • تزریق واکسن کرونا به ۱۲ هزار نفر از زندانیان و کارکنان زندان‌ها

مدیرکل سابق زندان‌های تهران، گفت: تاکنون ۱۲هزار نفر از زندانیان و کارکنان زندان‌ها واکسینه شده اند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، حشمت الله حیات الغیب، مدیرکل سابق زندان‌های استان تهران و مشاور رئیس سازمان زندان‌ها در آیین معارفه مدیرکل جدید زندان‌های تهران ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم گفت: با توجه به فرسودگی و قدیمی بودن زندان‌های استان تهران و جمعیت کیفری بالای زندان‌ها در این مدت ۱۴۷ هزار و ۲۹۰ مترمربع از فضای موجود مورد بهسازی و بازسازی قرار گرفت.

وی افزود: ۲۰۰ هزار مترمربع فقط ایزوگام ساختمان‌های زندان بوده است که تکمیل شد و بهره برداری واحد ۵ زندان تهران بزرگ و انتقال و اسکان دو هزار و ۳۰۰ نفر از محکومان بازداشتگاه اوین به این واحد از جمله اقدامات است.

مدیر کل سابق زندان‌های استان تهران در ادامه با اشاره به تکمیل و راه اندازی اندرزگاه جدید زندان دماوند و بازسازی و بهسازی کامل ندامتگاه خورین گفت: آسایشگاه‌های سربازان و قرنطینه همه زندان‌ها و ندامتگاه زنان و کانون اصلاح و تربیت مورد بازسازی و بهسازی قرار گرفته است.

حیات الغیب با بیان اینکه ۷۰ درصد محکومان واجد شرایط در زندان‌های استان تهران در حال اشتغال هستند، گفت: سه محدوده قرنطینه در هر زندان برای بیماری کرونا ایجاد شده است.

وی با اشاره به واکسینه شدن حدود ۱۲ هزار نفر اعم از زندانی و کارکنان گفت: بیش از ۵۰ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های زندانیان توزیع و به ۴۸۰ خانواده در طول یک سال سرکشی شده است.

 

ارسال نظر: