X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: دوشنبه 11 مرداد 1400
تعداد بازدید خبر : 41
تاریخ ثبت : دوشنبه, 11 مرداد,1400 | 02:53 ب.ظ
تاریخ انتشار : دوشنبه, 11 مرداد,1400 | 02:46 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه, 11 مرداد,1400 | 02:55 ب.ظ

آمادگی کامل دستگاه قضا برای حل گرفتاری‌ها و مشکلات مردم

  • آمادگی کامل دستگاه قضا برای حل گرفتاری‌ها و مشکلات مردم
رئیس قوه قضائیه گفت: قوه قضاییه با تمام توان در جهت پیشبرد اهداف دولت جدید و حل گرفتاری‌ها و مشکلات مردم آماده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای صبح امروز در ابتدای جلسه شورای عالی قوه قضاییه با تبریک ۲۵ ذی‌الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان و همچنین روز مباهله، بهره‌مندی از فضائل روز‌های باقیمانده ماه پر برکت ذی‌الحجه را برای همگان مسئلت کرد.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به آغاز به کار دولت سیزدهم در روز‌های آتی، ابراز امیدواری کرد که دولت جدید با اتکال به خداوند بزرگ و تکیه بر آموزه‌های دینی و اعتماد به مردم در استفاده از تمام ظرفیت‌ها و توانایی‌ها و ظرفیت‌های فوق العاده موجود در جمهوری اسلامی در جهت گره گشایی از کار مردم تلاش وافری را به منصه ظهور و بروز برساند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای همچنین به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون عدم اعتماد به دشمن اشاره و با ابراز تعجب از کسانی که با وجود آگاهی از جنایت‌های آمریکا در طول سال‌های متمادی در دنیا، منطقه و کشورمان، بازهم بر اثر غفلت یا شیطنت‌های دیگر به دشمن اعتماد می‌کنند و در پی حل مشکلات با تکیه بر دشمن هستند، گفت: این روز‌ها سالگرد بمباران اتمی هیروشیما یکی از جنایت‌های بزرگ آمریکا است که بر اثر آن هزاران انسان کشته و یا مجروح و معلول شدند.

وی یادآور شد: این جنایت امریکا در تاریخ می‌ماند و کسانیکه این جنایت را مرتکب شدند و افراد بعدی که از این جنایت عذرخواهی نکردند و به این اقدامات جنایتکارانه ادامه دادند، باید پاسخگو باشند.

رئیس قوه قضاییه گفت: هرجا به خدا تکیه کردیم مشکلاتمان حل شد و پیروز شدیم و جلو رفتیم و هرجا به غرب خصوصا آمریکا تکیه کردیم، عقب افتادیم و گرفتاری‌ها مضاعف شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای با اعلام آمادگی برای کمک به دولت سیزدهم، تاکید کرد: قوه قضاییه با تمام توان در جهت پیشبرد اهداف دولت جدید آماده است و تلاش می‌کنیم تا هر مقدار می‌توانیم از گرفتاری‌ها و رنج‌های مردم بکاهیم.

برچسب ها:
ارسال نظر: