X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: چهارشنبه 05 خرداد 1400
تعداد بازدید خبر : 147
تاریخ ثبت : چهارشنبه, 05 خرداد,1400 | 05:28 ب.ظ
تاریخ انتشار : چهارشنبه, 05 خرداد,1400 | 05:08 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : چهارشنبه, 05 خرداد,1400 | 06:49 ب.ظ

ایجاد ۱۰هزار شغل و درمان ۱۳۰۰ زوج نابارور و کودک ناشنوا در استان مازندران

  • ایجاد ۱۰هزار شغل و درمان ۱۳۰۰ زوج نابارور و کودک ناشنوا در استان مازندران

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان مازندران از ایجاد ۱۰هزار شغل با سرمایه‌گذاری ۲۵۰ میلیاردتومانی خبر داد و افزود: علاوه بر این هزینه درمان ۱۳۰۰ زوج نابارور، بیمارسرطانی و کودک ناشنوا در مناطق محروم استان توسط ستاد اجرایی فرمان امام پرداخت شده است.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تساد حقوق بشر، سید رضا هادیان، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با اشاره به اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام، اظهار داشت:  ۱۰هزار شغل با سرمایه‌گذاری ۲۵۰ میلیارد تومانی در این استان ایجاد شده است ؛ علاوه بر این هزینه درمان ۱۳۰۰ زوج نابارور، بیمارسرطانی و کودک ناشنوا در مناطق محروم استان مازندران توسط ستاد اجرایی فرمان امام پرداخت شده است .


مدیرکل استانی ستاد درمازندارن افزود: ۴۱۰۰ طرح اشتغالزایی و زیربنایی در ۷۰۰ روستا با هزینه ۶۰۰میلیاردتومان اجرا شده و ۶۰ مدرسه و ۵۰۰ مسکن برای محرومین ساخته شده است .


هادیان همچنین بیان کرد: بیش از ۲۰۰ هزار بسته معیشتی، پروتئینی و بهداشتی میان محرومان توزیع شده است و ۱۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان اهدا شده و مساعدت و درمان ۵۲ کودک ناشنوا، ۱۰۰۰ زوج نابارور و ۲۵۰ بیمارسرطانی درمناطق محروم استان از جمله اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام طی یکسال اخیر در استان مازندران است .

 

ارسال نظر: