X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: یکشنبه 26 اردیبهشت 1400
وزیر حقوق‌ بشر پاکستان:
تعداد بازدید خبر : 141
تاریخ ثبت : یکشنبه, 26 اردیبهشت,1400 | 04:48 ب.ظ
تاریخ انتشار : یکشنبه, 26 اردیبهشت,1400 | 04:42 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : یکشنبه, 26 اردیبهشت,1400 | 04:48 ب.ظ

اسرائیل مرتکب نسل‌کشی فلسطینیان شده است

  •  اسرائیل مرتکب نسل‌کشی فلسطینیان شده است

وزیر حقوق بشر پاکستان در سخنانی خطاب به دبیرکل سازمان ملل، وی را به عمل به منشور این نهاد جهانی برای حفاظت از فلسطینیان فراخواند و گفت: خشونت‌ها در غزه درگیری نیست بلکه اقدام رژیم اشغالگر صهیونیستی برای نسل کشی ملت فلسطین است.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، «شیرین مزاری»، وزیر حقوق بشر پاکستان با محکوم کردن تروریسم دولتی اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی‌، اظهار داشت: سازمان ملل و سایر اعضای جامعه بین الملل نباید تنها به "محکوم" ساختن اقدامات اسرائیل اکتفا کنند.
 

مزاری با اشاره به پیام توییتری دو روز پیش آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل که وی در آن، حملات رژیم نامشروع اسرائیل به نوار غزه را "درگیری" و آن را باعث تشدید افراط گرایی در تمام منطقه عنوان کرده بود، خطاب به گوترش افزود: ضمن احترام به مقام دبیرکلی، این درگیری نیست بلکه اقدام یک رژیم اشغالگر برای کشتار و نسل کشی فلسطینیان است.
 

وی تاکید کرد: سازمان ملل باید وارد صحنه شده و مسئولیت خود را برای حفاظت از مردم فلسطین در برابر تروریسم دولتی اسرائیل مطابق منشور این سازمان جهانی ایفا کند. سازمان همکاری اسلامی نیز باید برای رسیدگی به مناقشات فلسطین و کشمیر فراتر از بیانیه‌ها، گام بردارد.

 

ارسال نظر: