X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: شنبه 04 اردیبهشت 1400
فرمانده ناجا:
تعداد بازدید خبر : 528
تاریخ ثبت : شنبه, 04 اردیبهشت,1400 | 04:47 ب.ظ
تاریخ انتشار : شنبه, 04 اردیبهشت,1400 | 04:41 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : شنبه, 04 اردیبهشت,1400 | 04:47 ب.ظ

تلاش‌های مدافعان سلامت تداعی‌گر دوره دفاع مقدس است

  • تلاش‌های مدافعان سلامت تداعی‌گر دوره دفاع مقدس است

سردار "حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی در پیامی فرا رسیدن هفته سلامت را تبریک گفت و از زحمات بی شائبه کادر درمان که این روزها از آن ها به عنوان مدافعان سلامت یاد می شود، تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، سردار «حسین اشتری» در پیامی به مناسبت هفته سلامت، گفت: هفته سلامت فرصت مغتنمی است برای ارج نهادن به تلاش‌های بی شائبه و ارزنده بخش سلامت کشور که این روز‌ها با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و زحمات بی دریغ، از آن‌ها به عنوان «مدافعان سلامت» یاد می‌شود.

وی افزود: امروز تلاش‌های شبانه روزی، دلسوزانه و بی منت مدافعان سلامت با روحیه جهادی و انقلابی، در راستای خدمت رسانی به مردم شریف ایران اسلامی تداعی جانفشانی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

سردار اشتری تصریح کرد: امید است با شعار جهانی «ساخت جهانی عادلانه‌تر و سالم‌تر» و با وجود تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود و همچنین همدلی و همراهی مردم شریف ایران اسلامی، بزودی شاهد ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا در کشور باشیم ان شاءالله.

وی خاطرنشان کرد: اینجانب ضمن ارج نهادن به تلاش‌های بی دریغ خادمان بخش سلامت کشور، صبر، استقامت و سربلندی و توفیقات روزافزون را برای کلیه کادر درمان از خداوند متعال در ظل عنایات امام عصر «عجل الله تعالی فرجه الشریف» و نایب بر حق ایشان امام خامنه‌ای عزیز «مدظله العالی» خواستارم؛ برادران و خواهران شما در نیروی انتظامی به عنوان مدافعان امنیت همچنان همگام، همراه و پشتیبان جامعه پزشکی و پرستاران خواهند بود و در جهت سلامتی، سربلندی و عزت مردم شریف ایران اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نخواهند بود.
 

ارسال نظر: