X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: چهارشنبه 01 اردیبهشت 1400
تعداد بازدید خبر : 361
تاریخ ثبت : چهارشنبه, 01 اردیبهشت,1400 | 05:50 ب.ظ
تاریخ انتشار : چهارشنبه, 01 اردیبهشت,1400 | 05:44 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : چهارشنبه, 01 اردیبهشت,1400 | 05:50 ب.ظ

آغاز واکسیناسیون کرونای بیش از ۳ هزار پاکبان اصفهانی

  • آغاز واکسیناسیون کرونای بیش از ۳ هزار پاکبان اصفهانی

شهردار اصفهان از آغاز واکسیناسیون پاکبانان و کارگران خدمات شهری این کلانشهر برای ایمنی در برابر ابتلا به ویروس کرونا خبر داد و گفت: بیش از ۳ هزار دوز واکسن به پاکبانان شهر و نیروهای عملیاتی شهرداری که در گروه‌های پرخطر قرار دارند، تزریق می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان، اظهار داشت : با توجه به ماهیت شغلی پاکبانان و نیروهای حمل زباله و مواجهه آنان با زباله‌ها و پسماندهای عفونی و گروه‌های پرخطر، برای پیشگیری از ابتلای این قشر به بیماری کووید ۱۹، تزریق واکسن کرونا برای این گروه‌ها در دستور کار قرار گرفته است.
 

وی با اشاره به آغاز واکسیناسیون پاکبانان شهرداری اصفهان و کارگران سازمان پسماند برای ایمنی در برابر ویروس کرونا،افزود: به منظور پیشگیری از تجمع افراد با توجه به شرایط کرونایی، برای انجام واکسیناسیون سه محل در مناطق مختلف شهرداری در نظر گرفته شده است.
 

شهردار اصفهان تصریح کرد: پیش از این نیز تعداد ۱۲۳ نفر از کارکنان سالن تطهیر و امور متوفیان، رانندگان خودروهای حمل متوفی و نیروهای پاکبان آرامستان باغ رضوان واکسینه شدند که از این تعداد ۷۲ نفر از آنها دز اول و دوم و ۴۴ نفر تنها دز اول واکسن را دریافت کردند که هنوز نوبت دز دوم واکسیناسیون این افراد فرا نرسیده است.
 

نوروزی تاکید کرد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در مرحله بعدی سایر نیروهای عملیاتی شهرداری اصفهان که در زمره گروه‌های پر خطر قرار دارند، واکسینه خواهند شد.

 

ارسال نظر: