X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: دوشنبه 11 اسفند 1399
تعداد بازدید خبر : 109
تاریخ ثبت : دوشنبه, 11 اسفند,1399 | 04:45 ب.ظ
تاریخ انتشار : دوشنبه, 11 اسفند,1399 | 04:29 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه, 11 اسفند,1399 | 04:46 ب.ظ

احداث دو گرمخانه جدید در تهران

  • احداث دو گرمخانه جدید در تهران

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران آخرین وضعیت ایجاد گرمخانه های فرامنطقه‌ای در تهران را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، سیدمالک حسینی درباره سرانجام ایجاد گرمخانه های فرامنطقه ای، اظهار داشت: خوشبختانه فراخوان یکی از گرمخانه ها منتشر شده و باید طی چند روز آینده برنده مناقصه مشخص شود.
 

وی ادامه داد: برای دو مددسرای (گرمخانه) دیگر تأخیرهایی پیش آمد و زمینی که قبلا معرفی شده بود یک معارض پیدا کرد؛ با توجه به جا به جایی صورت گرفته امیدمان این است که پیش از پایان سال بتوانیم فراخوان دو گرمخانه دیگر را منتشر و مناقصه را برگزار کنیم.
 

حسینی افزود: جا به جایی محل در نظر گرفته شده برای دو مددسرا کار را به تأخیر انداخت اما به محض مشخص شدن پیمانکار و انجام برنامه ریزی‌های فنی و عمرانی کار با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت.
 

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران پیش از این در گفتگویی درباره اینکه آیا درخواستی برای تامین اعتبار از محل بودجه ستاد مقابله با کرونا برای پوشش درمانی مددجویان گرمخانه‌ها صورت گرفته؟ گفت: ما هم برای تجهیزات درخواست کرده ایم و هم برای دریافت واکسن آنفولانزا درخواست داشتیم و هم خواستار دریافت بودجه شده ایم. البته برای بحث بودجه پیش بینی‌هایی داشتیم و همین مساله مراقبت‌های بهداشتی به خاطر شیوع کرونا به شدت هزینه‌های ما را بالا برد.

ایجاد و احداث گرمخانه ها جهت حمایت از بی‌خانمان ها و معتادان و متکدیانی است که بی پناهند و جایی برای اسکان ندارند؛ تاکنون چندین گرمخانه در تهران راه اندازی و ایجاد شده که قرار است تا پایان سال نیز دو گرمخانه فرامنطقه ای به آنها افزوده شود .

 

ارسال نظر: