X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: چهارشنبه 06 اسفند 1399
معاون وزیر خارجه قطر:
تعداد بازدید خبر : 71
تاریخ ثبت : چهارشنبه, 06 اسفند,1399 | 01:39 ب.ظ
تاریخ انتشار : چهارشنبه, 06 اسفند,1399 | 01:22 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : چهارشنبه, 06 اسفند,1399 | 01:40 ب.ظ

مسئولیت تهیه واکسن برای شهروندان فلسطینی‌ بر عهده اسرائیل است

  • مسئولیت تهیه واکسن برای شهروندان فلسطینی‌ بر عهده اسرائیل است

دولت قطر در واکنش به سنگ اندازی و کارشکنی‌های اخیر رژیم صهیونیستی در کار انتقال واکسن کرونا برای مردم فلسطین، تأکید کرد که اشغالگران مسئولیت تهیه واکسن کرونا برای شهروندان فلسطینی را نمی‌پذیرند و این به آن معناست که اسراییل یک نظام مبتنی بر آپارتاید است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، لولوة الخاطر، معاون وزیر امور خارجه قطر در چهل و ششمین دوره شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو، گفت: شانه خالی کردن مقامات رژیم صهیونیستی از زیر بار مسئولیت فراهم کردن واکسن کرونا برای فلسطینی‌ها در داخل اراضی اشغالی تنها به این معناست که این اقدام از سوی یک نظام آپارتاید است که باید همگی آن را محکوم می‌کنیم. 
 

بر اساس گزارش روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، وی افزود: ما با ادامه نقض‌ها و اقدامات نژادپرستانه مقامات اشغالگر اسرائیل علیه مردم فلسطین و حقوق آن‌ها مخالفیم.
 

در زمانی که در اراضی اشغالی تعداد کسانی که واکسینه شده‌اند به سه میلیون نفر می‌رسد، تنها ۱۲ هزار دوز واکسن کرونا برای مقامات فلسطین ارسال شده است. 
 

رژیم صهیونیستی کنترل تمام گذرگاه‌هایی که فلسطین را به خارج مرتبط می‌کند، در دست دارد و مقامات فلسطین اجازه ورود هیچ گونه تجهیزات یا واکسنی را بدون موافقت رژیم صهیونیستی ندارد.


 

ارسال نظر: