X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 05 اسفند 1399
فرمانده سپاه قدس:
تعداد بازدید خبر : 90
تاریخ ثبت : ﺳﻪشنبه, 05 اسفند,1399 | 05:10 ب.ظ
تاریخ انتشار : ﺳﻪشنبه, 05 اسفند,1399 | 04:52 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 05 اسفند,1399 | 05:10 ب.ظ

مدعیان حقوق بشر در قبال ترور شهید سلیمانی خفقان گرفتند

  • مدعیان حقوق بشر در قبال ترور شهید سلیمانی خفقان گرفتند

فرمانده سپاه قدس خطاب به امریکایی ها، گفت  شما انسان های بیچاره ای هستید که  نسبت تروریسم به سردار سلیمانی دادید و مدعیان حقوق بشر در دنیا در این رابطه خفقان گرفتند و سکوت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، سردار «اسماعیل قاآنی» امروز در همایش یک‌روزه همایش بین المللی مطالبات حقوقی- بین المللی دفاع مقدس، اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی در همه دنیا زبانزد دوست و دشمن است، چون آزادست و آزادگیش را فرزندانش از مسیر مقاومت بدست آورده اند، یک مرحله مقاومت در برابر حکومت ظالمانه شاه بود.

 فرمانده سپاه قدس افزود: قبل از انقلاب هجمه استکبار جهانی هم شرقی و هم غربی هم ناتو و هم ورشو، جنگ تحمیلی را به ما تحمیل کردند، فرزندان مقاوم این ملت در دفاع مقدس جنگ تحمیلی را با مقاومت به دفاع مقدس تبدیل کردند، بعد از دفاع مقدس هم نگاه به چاردیواری خانه خود نکردند و کرانه‌های دور را نگاه و حرکت کردند.

وی تأکید کرد: در میدان مقاومت یکی از هنر‌هایی که باید بلد باشید تبدیل تهدید به فرصت است، امریکایی‌ها اگر یک قوه عاقلانه بر آن‌ها حاکم بود از جنگ و جدال با نظام الهی جمهوری اسلامی باید براساس عقلانیت دست بر می‌داشتند، چون هر تهدیدی علیه این مملکت و این فرهنگ چه در چارچوب مرز و خارج از آن، این تهدیدات به حول و قوه الهی به بهترین فرصت تبدیل شد.

قاآنی ادامه داد: جنگ را بر ما تحمیل کردند، جنگ بهترین فرصت برای آشنایی دنیا با انقلاب، نظام جمهوری اسلامی ایران بود، این جنگ با همه جنگ‌های دنیا تفاوت داشت و فرمانده این مقاومت در دفاع مقدس متقی‌ترین عالم زمانه بود، فرزندان خودش را در میدان جنگ در اوج آتش توپ خانه‌های دشمن امام عظیم الشأن ما به بهترین شاگران معرفی می‌کرد.

وی تصریح کرد: بالاترین دستاورد ما در دفاع مقدس با همه عظمت جنگ تحمیلی در ابعاد مختلف به ویژه نظامی، انسان سازی است و مقاومت در سرتاسر عالم انسان می‌سازد، زبان شناسی، از دیگر مؤلفه هاست، باید موقعیت شناس باشیم.

فرمانده سپاه قدس گفت: رژیم آمریکا چیزی جز زبان زور نمی‌شناسد، شهید سلیمانی که روح مقدسش شاد باد، شاگرد وارسته مکتب امام راحل و فرمانده معظم کل قوا هستند و این واژگان را در وجود خود ترجمه کرد. جایی که لازم بود ایشان با استفاده از این زبان شناسی با دشمن حرف زد، شهید سلیمانی برای بچه‌های مظلوم این مناطق مثل یک پدر در آغوش می‌گرفتند، می‌فهمیدند این مردم که سال‌ها در محاصره بودند چه می‌گویند، با قوی‌ترین زبان با دشمنانی که این شرایط را ایجاد کردند حرف می‌زدند.

وی تأکید کرد: بالاترین قدرت شهید سلیمانی سلاحش نبود، بالاترین سلاح شهید سلیمانی منطقش بود، با بیان واقعیت با طرف مقابل صحبت می‌کرد، حرف را بر اساس منطق می‌زدند، شهید سلیمانی از روز اول ورود به میدان مبارزه، دنبال ایجاد امنیت بود، با تروریست‌های گردن کلفت دنیا با این زبان صحبت می‌کرد.

قاآنی تصریح کرد: شما اندک عقلی باید داشته باشید سال‌ها تبلیغ کردید، رییس جمهور آمریکا رسما ترور این مرد عالی قدر را اعلام کردید، میلیون‌ها انسان در جهان مورد رضا و قبول مردم دنیاست و در این شرایط شما دشمنان بیچاره اید.

فرمانده سپاه قدس خطاب به امریکایی ها، گفت  شما انسان های بیچاره ای هستید که  نسبت تروریسم به سردار سلیمانی دادید و مدعیان حقوق بشر در دنیا در این رابطه خفقان گرفتند، شهید سلیمانی با منطقی که داشت وقتی دشمن نمی‌فهمید می‌دانست با دشمن چگونه باید صحبت کند. مسیر شهید سلیمانی همچنان باقی است، همه ما مسئولیم، این مسیر به تعبیر امام راحل یک مکتب است، این مکتب جایی است که باید پرورش دهد کسانی که می‌خواهند در این مسیر حرکت کنند. بر مسیر عزت و آزادگی با حفظ مقاومت در همه زمینه‌ها در مقابل سر سخت‌ترین دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایستاده ایم، مسیر مقاومت هر روز قوی‌تر شده است.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی فکر می‌کند که با تلاش‌های مذبوحانه‌اش می‌توانند مقاومت را ضعیف کنند، اگر می‌توانست این کار را انجام دهد چرا الان بلندترین دیوار‌های بتنی را دور خود می‌کشد، آمریکا هم همینطور، امروز چه وضعی دارد و در مقابل جمهوری اسلامی چه وضعی را دارد.

فرمانده سپاه قدس تصریح کرد: مقاومت با عزت‌ترین راهبرد بوده و هست، شهدای عالی قدر ما که پرچمدار آن‌ها شهید سلیمانی بوده است، توانستند اثبات کنند چگونه در میدان مقاومت ایستادند و به دیگران بیاموزند هر که می‌خواهد در این میدان بیاید باید با این روش و سیستم ورود پیدا کند.

ارسال نظر: