X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: چهارشنبه 22 بهمن 1399
تعداد بازدید خبر : 865
تاریخ ثبت : چهارشنبه, 22 بهمن,1399 | 12:27 ب.ظ
تاریخ انتشار : چهارشنبه, 22 بهمن,1399 | 12:12 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : چهارشنبه, 22 بهمن,1399 | 12:29 ب.ظ

نمایشی متفاوت از اقتدار و همدلی ملت ایران در جشن ۴۲ سالگی انقلاب

  • نمایشی متفاوت از اقتدار و همدلی ملت ایران در جشن ۴۲ سالگی انقلاب

همزمان با چهل دومین سالگرد طلوع فجر انقلاب، راهپیمایی نمادین موتوری و خودرویی مردم در حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی در سراسر کشور برگزار شد.

 

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد حقوق بشر، امروز همزمان با چهل و دومین  سالروز پیروزی انقلاب اسلامی راهپیمایی ۲۲ بهمن در شرایطی که ویروس کرونا باعث برگزاری متفاوت راهپیمایی امسال  شده مردم  با حرکت نمادین موتوری و خودرویی در سراسرکشور چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی  در جای جای کشور امروز در حالی سالروز یوم‌الله ۲۲ بهمن را پاس داشتند که  با رعایت شیوه نامه های  بهداشتی و بدون گردهمایی و تجمع برای پیشگیری از ویروس منحوس کرونا ، با حرکت خودرویی وموتوری درخیابان‌های شهر و روستای کشورمان حماسه‌ای دیگر آفریدند.

این مراسم همزمان در بیش از هزار شهر و روستا برگزار شد و در تمامی شهر‌ها و روستا‌ها محور حرکت از مساجد بود. یوم‌الله بیست و دوم بهمن، نقطۀ اوج وحدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت و بازتعریف حمایت بیش از ۴ دهه از انقلاب اسلامی است.

تقویم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران سرشار از روز‌هایی است که با دست توانگر ملتی قهرمان؛ در سایه پیروی از ولایت، لحظه شناسی و حضور حماسی به وقوع پیوسته است.

یوم الله ۲۲بهمن۵۷ فتح الفتوح بزرگ مردمی است که پس از سال‌ها جهاد و قیام به بار نشست و همچون خورشیدی فروزان بر جهان غرق شده در ظلمات جهالت مدرن، تلألو یافت و جان‌های یخ زده از ظلم و استبداد را از زنجیر بندگی و اسارت استعمار و استکبار رهایی داد. گفتمان بی بدیل انقلاب اسلامی نه فقط برای ملت بزرگ ایران و جهان اسلام، بلکه به عنوان الگویی تمام عیار برای هویت بخشی به انسان معاصر، نقش آفرینی کرد و گام بلند و استوار عصر حاضر برای دستیابی به جامعه‌ای آرمانی و تمدن اصیل اسلامی است.

در چهل و دومین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی، سرفرازتر از همیشه با شعار محوری «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی و شهدای گلگون کفن؛ با بهره مندی پیوسته از شمیم قدسی اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب و احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) و تبعیت از، ولی فقیه زمان، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) رکن رکین و اصل غیرقابل انکار در مسیر استمرار این حرکت الهی خواهد بود.

مردم ایران هر سال در ایام دهه فجر که رنگ و بوی شهر با سرودهای انقلابی و بنرهای رنگارنگ در خیابان ها و پرچم های سه رنگ در میادین شهرها جلوه خاصی پیدا می کرد، خود را برای برپایی جشن پیروزی و راهپیمایی ۲۲ بهمن آماده می کردند اما امسال جشنی متفاوت را تجربه کردند و با توجه به شیوع ویروس کرونا در اجتماعات، برای حفظ سلامتی مردم، در فضای مجازی و در خیابان‌ها با رژه موتورها و ماشین‌ها چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب را به شکلی متفاوت جشن گرفتند.

انقلاب مردم ایران در گام دوم، مصمم‌تر به سوی آرمان های خود پیش می رود، دستاوردها و پیشرفت های انقلاب آنهم در شرایط تحریم، ایران عزیز را در بسیاری از حوزه ها جزء برترین های دنیا قرار داده است.

برچسب ها:
ارسال نظر: