X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 27 شهریور 1397
تعداد بازدید خبر : 107
تاریخ ثبت : ﺳﻪشنبه, 27 شهریور,1397 | 04:43 ب.ظ
تاریخ انتشار : ﺳﻪشنبه, 27 شهریور,1397 | 04:43 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 27 شهریور,1397 | 04:43 ب.ظ

راهپیمایی بازگشت تا پایان محاصره غزه متوقف نخواهد شد

  •  راهپیمایی بازگشت تا پایان محاصره غزه متوقف نخواهد شد
اسماعیل هنیه

اسماعیل هنیه با بیان اینکه راهپیمایی های بازگشت را راه نجات آرمان فلسطین است گفت حماس به پختگی رسیده و جنبشی پویا است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره ، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در یک کنفرانس علمی بین المللی با عنوان «حماس در سی امین سال... واقعیت و چشم انداز» ، راهپیمایی های بازگشت را راه نجات آرمان فلسطین دانست و گفت حماس به پختگی رسیده و جنبشی پویا است که اشتباهات خود را می بیند و از نظرات دیگران درمورد خود استفاده می کند و جنبش بسته ای نیست.
 وی افزود تلاش ها برای جدا کردن مسئله فلسطین از امت اسلامی، دشمن را بر آن داشت که برای نابودی مسئله فلسطین برنامه ریزی کند. حماس دیگر یک مسئله داخلی فلسطین نیست. همبستگی جهان با نوار غزه نشان می دهد جنبش حماس فقط یک جنبش داخلی نیست.
هنیه تصریح کرد راهپیمایی های بازگشت برای شکست محاصره غزه نشان دهنده عظمت و پایداری ملت فلسطین و به منزله راه نجات مسئله فلسطین است و راهپیمایی های بازگشت جز با پایان دادن به محاصره نوار غزه متوقف نخواهد شد.
هنیه در خصوص توطئه معامله قرن نیز گفت این معامله و آنچه قانون قومیت نامیده می شود، قدس ، آوارگان و حق بازگشت را هدف قرار می دهد. رژیم صهیونیستی دشمن حماس است. رژیم صهیونیستی سرزمین ما را اشغال کرده است و این جنبش دشمن دیگری ندارد.
رئیس دفتر سیاسی حماس افزود تلاش برای ایجاد وحدت ملی واقعی، مبتنی بر احترام به اصل مشارکت و ساماندهی دوباره به اوضاع فلسطین است. باید راهبرد تعامل با همه گروه ها و جریان های امت اسلامی در همه کشورها را در پیش گرفت.
وی با بیان اینکه سیاست چانه زنی ، به آشتی منتهی نخواهد شد تصریح کرد : هیچ کس نمی تواند غزه را به حراج بگذارد یا در ملی گرایی آن شک و تردید کند. از ملت های عربی و اسلامی می خواهم برای ناکام کردن طرح های واشنگتن و تل آویو اقدام کنند.
هنیه در پایان گفت متعهد به تلاش برای آزادی اسرای قهرمان خود هستیم.

برچسب ها:
ارسال نظر: