X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 07 بهمن 1399
تعداد بازدید خبر : 416
تاریخ ثبت : ﺳﻪشنبه, 07 بهمن,1399 | 11:44 ق.ظ
تاریخ انتشار : ﺳﻪشنبه, 07 بهمن,1399 | 11:35 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 07 بهمن,1399 | 11:44 ق.ظ

سرباز وطیفه‌ای که با حقوق ماهیانه خود یک زندانی را آزاد کرد

  • سرباز وطیفه‌ای که با حقوق ماهیانه خود یک زندانی را آزاد کرد

یک سرباز وظیفه از هنگ مرزی شهرستان پاوه استان کرمانشاه، باجمع کردن حقوق ماهیانه سربازی خود تاپایان خدمت، موجب آزادی یک نفر زندانی از زندان کرمانشاه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، سرباز وظیفه «رضا نوازش»، سرباز هنگ مرزی نیروی انتظامی کرمانشاه با جمع‌آوری حقوق دوران سربازی خود و در پایان دوره سربازی یک زندانی کرمانشاهی را آزاد کرد.

نوازش، سرباز خیّر هنگ مرزی پاوه (مرز هیرویی) درباره این اقدام خیرخواهانه، گفت: دوری از خانواده و دلتنگی‌ها مسائل سخت دوران سربازی است که سبب می‌شود گاهی در تنهایی خود به بسیاری از چیزها فکر کنید.

وی افزود: یک روز که به لحاظ این دلتنگی‌ها از نظر روحی شرایط خاصی نداشتم، با یکی از پرسنل کادر مشغول ورزش شدم که با هم هم‌صحبت شدیم. پرسنل کادر بین صحبت‌های خود به خاطرات دوران سربازی اش که سرباز سازمان زندان‌ها بود، پرداخت و از مشکلات زندانیان گفت.

این سرباز خیّر تصریح کرد: همان‌جا بود که تصمیم گرفتم که از حقوق سربازی خود برای کار خیری قدمی بردارم و زندانی که به واسطه بدهی مالی، چند سال به دور از فرزند و همسر خود در زندان است را از بند آزاد کنم تا به آغوش گرم خانواده بازگردد که با توکل به خدا در پایان دوران مقدس سربازیم، توانستم به این هدف خود برسم.

 

ارسال نظر: