X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: یکشنبه 05 بهمن 1399
تعداد بازدید خبر : 151
تاریخ ثبت : یکشنبه, 05 بهمن,1399 | 04:41 ب.ظ
تاریخ انتشار : یکشنبه, 05 بهمن,1399 | 04:37 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه, 06 بهمن,1399 | 11:15 ق.ظ

کمک‌های مؤمنانه بسیج به هموطنان ادیان الهی

  • کمک‌های مؤمنانه بسیج به هموطنان ادیان الهی

رزمایش کمک مومنانه ویژه هموطنان پیرو ادیان الهی آسیب دیده از کرونا در سازمان بسیج سازندگی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، در این رزمایش که با حضور سردار زهرایی فرمانده سازمان بسیج سازندگی، سامه یح نماینده کلیمیان، شاوردیان نماینده ارامنه و شارلی انویه نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی برگزار گردید، اولین مرحله کمک‌های مومنانه شامل کارت هدیه و اقلام تقدیم نمایندگان این عزیزان شد.
رئیس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به لزوم اتحاد و همدلی برای پیروزی در مقابل استکبار جهانی و حفظ وحدت بین همه ایرانی‌ها گفت: یکی از مولفه‌هایی که در پیروزی انقلاب اسلامی موثر بوده و هیچ کس نمی‌تواند آن را کتمان کند، نقش آفرینی همه آحاد ملت بود؛ زیرا انقلاب مردم پایه ما بدون مردم از هیچ بزنگاهی عبور نکرده است.
سردار محمد زهرایی با اشاره به در پیش بودن طلیعه فجر انقلاب اسلامی افزود: انقلاب ما انقلاب نور و انفجار نور بود و از ۵ گام اساسی دو گام آن یعنی خود انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی برداشته شده و اکنون در مرحله دولت سازی اسلامی و جامعه سازی هستیم.
سردار زهرایی یکی از مولفه‌های انقلاب اسلامی را نه تنها دفاع از مظلومان شیعه، اهل تسنن، کلیمی، ارمنی یا زرتشتی بلکه مظلومان سرتاسر گیتی دانست و افزود: گستره انقلاب اسلامی در دفاع از مظلوم محدود به جغرافیای سیاسی و زیست بوم خودش نمی‌شود و به سراسر جهان هستی گسترش پیدا می‌کند.
وی گفت: همین ویژگی باعث می‌شود در مقابله با ظالم محدود و محصور به مرز‌های خودمان نشویم و هر جایی که ظالمی ظلم می‌کند و جبهه استکباری شکل گرفته باشد، وظیفه ذاتی خودمان می‌بینیم که در مقابل آن ایستادگی کنیم.
رئیس سازمان بسیج سازندگی با تاکید برلزوم اتحاد و همدلی برای پیروزی در مقابل استکبار جهانی، وحدت کلمه را رمز موفقیت جمهوری اسلامی دانست و گفت: بزرگترین ماموریت بسیج تبدیل تهدید‌ها به فرصت‌هاست و ما نمی‌توانیم از قطار محرومیت زایی، از آدم‌های محرومیت زا، از قوانین محرومیت زا و پویش فشار حداکثری علیه انقلاب اسلامی گذر کنیم مگر اینکه در کنار هم تمامی ظرفیت‌ها را به کار بگیریم.

ارسال نظر: