X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: دوشنبه 22 دی 1399
تعداد بازدید خبر : 253
تاریخ ثبت : دوشنبه, 22 دی,1399 | 03:28 ب.ظ
تاریخ انتشار : دوشنبه, 22 دی,1399 | 03:15 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه, 22 دی,1399 | 04:43 ب.ظ

معرفی ۴ نفر ازعاملان ترور شهید فخری زاده به اینترپل

  • معرفی ۴ نفر ازعاملان ترور شهید فخری زاده به اینترپل

معاون اجتماعی نیروی انتظامی از درخواست صدور اعلان قرمز برای چهار نفر از عوامل ترور شهید فخری‌زاده خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، سردار مهدی حاجیان امروز در یک نشست خبری گفت: درخواست صدور اعلان قرمز برای چهار نفر از مرتکبان ترور شهید فخری زاده به اینترپل داده شده است.

 

وی ادامه داد: همچنین لایحه دفاعی صدور اعلان قرمز اینترپل برای عاملان وآمران ترور سردارشهید قاسم سلیمانی نیز تنظیم شده است.

وی در بخش دیگری از  این نشست همچنین با اشاره به اینکه ما حافظ حقوق بشر هستیم و جمهوری اسلامی از بشریت محافظت می‌کند گفت: عملکرد پلیس ما، جهان شمول است و جامعه جهانی باید بداند که ما در صف اول مبارزه با جرائم سازمان یافته هستیم.

حاجیان با بیان اینکه دولت‌های مستبد ما را ناقض حقوق بشر می‌دانند، گفت: اما در عمل مردم جهان می‌دانند که کدام کشورها حافظ حقوق بشرند و اقدامات جهان شمول ما در این زمینه چه بوده است.

معاون اجتماعی ناجا با بیان اینکه مبارزه با تروریسم در سطح جهانی و بین‌المللی نیز برعهده جمهوری اسلامی است، گفت: منبع درآمد تروریسم موادمخدر وجرائم سازمان یافته است که ایران در صف اول این مبارزه قرار دارد.

سخنگوی ناجا با تاکید بر اینکه نگاه به پلیس باید جامعه محور باشد، گفت: نگاه ما در مورد تامین امنیت ایجابی است، لازم است ماهیت پلیس برای مردم مشخص شود. نیروی انتظامی نقش موثری در زندگی مردم ایفا می کند و این نیرو از مردم برای مردم و با مردم است.

حاجیان پلیس را یار مهربان و مقتدر مردم برشمرد و گفت: این پلیس با مردم مهربان بوده و با هنجارشکنان و مجرمان با اقتدار برخورد خواهد کرد.

سخنگوی ناجا امنیت را بستر ساز توسعه فرهنگی توصیف کرد و گفت: برای ترویج و تبلیغ دین هم ما به امنیت نیاز داریم و امروز امنیت جزو جدایی ناپذیر زندگی مردم است. مردم نیز انتظار دارند که نیروی انتظامی در چارچوب قانون و مقررات از آنان حمایت کند.

سخنگوی نیروی انتظامی امنیت را حق مردم برشمرد و گفت: پلیس اجازه نخواهد داد که این حق از مردم سلب شود و افراد قانون گریز آن را تحت تاثیر اقدامات هنجارشکنانه خود قرار دهند.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه "پلیس من" نیز گفت: با استفاده از این سامانه ها به دنبال افزایش هوشمندسازی و ارتقای ارائه خدمات غیر حضوری به شهروندان هستیم.

ارسال نظر: