X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: یکشنبه 14 دی 1399
تعداد بازدید خبر : 427
تاریخ ثبت : یکشنبه, 14 دی,1399 | 05:05 ب.ظ
تاریخ انتشار : یکشنبه, 14 دی,1399 | 04:54 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : یکشنبه, 14 دی,1399 | 05:05 ب.ظ

۱۲۷ جان‌باخته هواپیمای اوکراینی شهید اعلام شدند

  •  ۱۲۷ جان‌باخته هواپیمای اوکراینی شهید اعلام شدند


اوحدی درباره زیر پوشش قرار گرفتن خانواده شهدای هواپیمای اوکراینی گفت: با موافقت خانواده‌ها، خدمات بنیاد شهید با افتخار به ۱۲۷ شهید سانحه هواپیمای اوکراینی تعلق گرفته است.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، سعید اوحدی، معاون رییس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، ضمن احترام به مقام شهیدان قاسم سلیمانی و محسن فخری‌زاده، اظهار داشت: باید بررسی شود چه اتفاقی در عالم رخ می‌دهد که امثال شهید سلیمانی به وجود می‌آیند. مردی که فرزندان شهدا در آغوشش آرام می‌گرفتند، اما خودش بی‌قرار شهادت بود.

اوحدی که ۶ ماه از آمدنش به بنیاد شهید می‌گذرد، گفت: بنا بر قولی که داده بودم هر سه ماه گزارش عملکرد خود را ارایه خواهم کرد و مقید به این کار هستم. روز گذشته یک رونمایی از آثار عکاسان با بیش از ۳۰۰۰ عکس و با موضوع محور مقاومت برگزار شد که عنوان این مراسم از کرمان تا بغداد بود.

اوحدی افزود: به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم، برنامه‌های متنوع فرهنگی را برگزار کردیم و در شهرهای مختلف نیز از خانواده شهدای هواپیمای اوکراینی نیز تقدیر می‌شود.

وی در خصوص زیر پوشش قرار گرفتن خانواده شهدای هواپیمای اوکراینی گفت: از ۱۴۸ مسافر برخی خارجی بودند و در مجموع با موافقت خانواده‌ها، ۱۲۷ پرونده به عنوان احراز مقام شهید اعلام شده و با خانواده آنها تماس گرفتیم که برخی در خارج از کشور ساکن بودند، اما آنچه مسلم است شهدای این سانحه با دیگر شهدا فرقی ندارند و خدمات بنیاد شهید با افتخار به همه ارائه می‌شود. از بقیه خانواده‌ها نیز تقاضا داریم افتخار خدمت را به ما برای تشکیل پرونده بدهند.

ارسال نظر: