X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: شنبه 15 آذر 1399
تعداد بازدید خبر : 127
تاریخ ثبت : شنبه, 15 آذر,1399 | 05:14 ب.ظ
تاریخ انتشار : شنبه, 15 آذر,1399 | 05:08 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : شنبه, 15 آذر,1399 | 05:15 ب.ظ

بازدید سرزده از محکام گلستان برای بررسی رعایت دستورالعمل‌ها و حفظ سلامت مردم

  • بازدید سرزده از محکام گلستان برای بررسی رعایت دستورالعمل‌ها و حفظ سلامت مردم

هاشمیان گفت: از ابتدای شیوع کووید ۱۹، تلاش ما در محاکم استان گلستان رسیدگی به موقع و سریع پرونده‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و کاستن از رفت و آمد‌های غیرضروری به محاکم برای حفظ سلامت مردم است.

 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد حقوق بشر، هادی هاشمیان، رییس کل دادگستری استان گلستان صبح امروز برای بررسی روند خدمت رسانی قضایی و تقویت پاسخگویی‌های غیر حضوری به مردم در روز‌های کرونایی، به صورت از پیش اعلام نشده از دادگاه‌های کمالان و دادسرا و دادگستری علی آبادکتول بازدید کرد.

رییس کل دادگستری استان گلستان در این سرکشی با قدردانی از تلاش کارکنان برای رسیدگی به پرونده‌ها و به حداقل رساندن مراجعه‌های حضوری مردم گفت: از ابتدای شیوع کووید ۱۹، تلاش ما در محاکم استان گلستان رسیدگی به موقع و سریع پرونده‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و کاستن از رفت و آمد‌های غیرضروری به محاکم برای حفظ سلامت مردم است.

هاشمیان خطاب به کارکنان قضایی و اداری گفت: مراقب باشند دورکاری کارکنان و شرایط ویژه این روزها، خللی در رسیدگی به پرونده‌ها ایجاد نکند.

رییس کل دادگستری گلستان با تاکید بر ادامه خدمت به مراجعان با رعایت کامل نکات بهداشتی در حوزه‌های قضایی استان گلستان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون برای کاهش خطر ابتلا، ۷۰ هزار عدد ماسک بین کارکنان، مراجعان و وکلا در محاکم گلستان توزیع شد.

وی در سرکشی امروز خود سخنان مراجعان و نیازمندی‌های کارکنان قضایی و اداری را هم شنید و دستور پیگیری صادر کرد.
برچسب ها:
ارسال نظر: