X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: یکشنبه 09 آذر 1399
تعداد بازدید خبر : 160
تاریخ ثبت : یکشنبه, 09 آذر,1399 | 10:22 ق.ظ
تاریخ انتشار : یکشنبه, 09 آذر,1399 | 09:54 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : یکشنبه, 09 آذر,1399 | 10:22 ق.ظ

آزادی بیان به سبک اینستاگرام! حذف پست‌ها با نام شهید ایرانی

  • آزادی بیان به سبک اینستاگرام! حذف پست‌ها با نام شهید ایرانی

 

اینستاگرام طبق رویه‌ای که پیش از این درباره پست‌های مربوط به شهادت سردار سلیمانی در پیش گرفته و آنها را حذف می‌کرد، پست‌های مربوط به شهید فخری‌زاده را هم حذف می‌کند!


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، اینستاگرام حذف پست و استوری‌های مرتبط با شهید فخری‌زاده را آغاز کرد.

پیش از این نیز در سال گذشته استوری‌ها و پست‌های کاربران حکایت از این داشتند که اینستاگرام هر پستی که در آن عکس یا هشتگی از سپهبد شهید قاسم سلیمانی باشد، حذف می‌کند.

بعد از پاک کردن پست‌ها، نوبت بستن صفحه‌هایی بود که با وجود پاک شدن پست‌هایشان، به انتشار اخبار مربوط به شهادت حاج قاسم ادامه می‌دادند.

البته اینستاگرام فقط به پاک کردن پست کاربران و بستن صفحات خبرگزاری‌ها اکتفا نکرد و هر صفحه پردنبال‌کننده‌ای را که در آن اسمی از حاج قاسم بود، بست. این شبکه اجتماعی در یک اقدام دیگر بخش تگ‌های صفحه دونالد ترامپ را هم بست؛ چرا که کاربران نام کاربری ترامپ را روی پست‌های مربوط به حاج قاسم تگ می‌کردند.

غربی‌ها در حالی دم از آزادی بیان و حقوق بشر می زنند که حتی طاقت بازتاب انتقاد و اعتراضات به اقدامات تروریستی را ندارند و تنها دلیل که می تواند منجر به چنین اقداماتی شود این است که هر جا به نفعشان نباشد حقوق بشر و آزادی بیان را آنطور که می خواهند تفسیر می کنند.
 

ارسال نظر: