X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: یکشنبه 02 آذر 1399
تعداد بازدید خبر : 457
تاریخ ثبت : یکشنبه, 02 آذر,1399 | 04:21 ب.ظ
تاریخ انتشار : یکشنبه, 02 آذر,1399 | 04:11 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : یکشنبه, 02 آذر,1399 | 04:21 ب.ظ

رئیس سازمان زندان‌ها: سلامت زندانیان و کارکنان زندان در اولویت است

  • رئیس سازمان زندان‌ها: سلامت زندانیان و کارکنان زندان در اولویت است


مهدی حاج محمدی گفت: تمامی مدیران باید شیوه نامه‌های ابلاغی را با دقت تمام اجرا نمایند و همانگونه که در ماه‌های گذشته کارنامه قابل قبولی در این زمینه به دست آورده ایم در ادامه راه نیز با اجرای دقیق دستورالعمل‌ها از سلامت کارکنان و زندانیان مراقبت بعمل آید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، مهدی حاج محمدی رئیس سازمان زندان‌ها در نشست ماهانه با مدیران زندان‌های سراسر کشور ضمن بررسی آخرین اقدامات و وضعیت اجرای شیوه نامه‌های مقابله با ویروس کرونا در زندان‌های کشور اظهار داشت: زندانیان نزد ما امانت هستند و به عنوان عائله و عضوی از خانواده نظام محسوب می‌شوند از این رو همه زندانیان دارای حقوقی هستند که از مهمترین آن‌ها حفظ سلامت جسمانی ایشان است.
 

حاج محمدی تاکید کرد: تمامی مدیران باید شیوه نامه‌های ابلاغی را با دقت تمام اجرا نمایند و همانگونه که در ماه‌های گذشته کارنامه قابل قبولی در این زمینه به دست آورده ایم در ادامه راه نیز با اجرای دقیق دستورالعمل‌ها از سلامت کارکنان و زندانیان مراقبت بعمل آید.

عضو شورای عالی قوه قضائیه با اعلام اینکه نباید هیچ بحرانی در زندان وجود داشته باشد خطاب به مدیران گفت: هر چه می‌توانید مسئولان استانی را نسبت به مسئله زندان و زندانیان و خانواده‌های آنان حساس کنید تا نقش خود را در این زمینه ایفا کنند. هرچند در زندان‌ها مراقبت و حفظ سلامت و امنیت زندانیان یک اصل است، ولی مجدداٌ تاکید می‌کنم اگر حادثه‌ای به علت قصور و یا تقصیر مسئولین زندان برای زندانی رخ بدهد ولو در حد و تعداد قلیل، مدیرکل و سایر مسئولان مربوطه کارت زرد گرفته و اغماض نخواهد شد.

حاج محمدی در ادامه گفت: عملکرد همه استان‌ها رصد و بر مبنای اقدامات انجام شده ارزیابی می‌گردد. طوری عمل کنید که خانواده زندانی و مردم نگران سلامت زندانیان نباشند.

ارسال نظر: