X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: دوشنبه 26 آبان 1399
رئیس سازمان زندان‌ها:
تعداد بازدید خبر : 185
تاریخ ثبت : دوشنبه, 26 آبان,1399 | 05:41 ب.ظ
تاریخ انتشار : دوشنبه, 26 آبان,1399 | 05:25 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه, 26 آبان,1399 | 05:41 ب.ظ

امنیت زندان‌ها چتر حاکم بر تمامی اولویت‌ها و برنامه‌های تامینی و‌تربیتی است

  • امنیت زندان‌ها چتر حاکم بر تمامی اولویت‌ها و برنامه‌های تامینی و‌تربیتی است

رئیس سازمان زندان‌ها در نشست سراسری با مدیران حفاظت و اطلاعات زندان‌های سراسر کشور گفت: امنیت زندان‌ها یکی از اولویت‌های ماست و چه بسا چتر حاکم بر تمامی اولویت‌هاست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، مهدی حاج‌محمدی رئیس سازمان زندان ها در جلسه با رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه، با اشاره به ماموریت زندانبانی گفت: امروز هدف اصلی ما تحقق دیدگاه مقام معظم رهبری در خصوص تبدیل زندان به آموزشگاه نیکی هاست و بهترین مربیان برای تحقق این اندیشه کارکنان زندان ها هستند.
رئیس سازمان زندان ها اظهار داشت: در حوزه حفاظت و اطلاعات نباید دلخوش به آمارهای کمی باشیم لذا با تقویت کیفیت فعالیت ها باید طوری عمل کنید تا فکر ارتکاب جرم از زندانی سلب و در زندان زنجیره بزهکاری استمرار نداشته باشد.
عضو شورای عالی قوه قضائیه بیان داشت: روزمرگی برای پرسنل حفاظت و اطلاعات، مخرب است از این رو داشتن انگیزه خدمت، قدرت پیش بینی و پیشگیری و تحلیل وقایع و ارائه گزارش های کاربردی یک ضرورت است.
وی تاکید کرد: مبادا در زندان که قرار است اصلاح صورت بگیرد، فسادی رخ ندهد.
حاج محمدی در ادامه خطاب به کارکنان حفاظت و اطلاعات اظهار داشت: در موقعیت های خطیر که قرار می گیرید اگر خدای ناکرده جدیت نداشته باشید و یا سهل انگاری کنید و یا به هر دلیلی کوتاهی کنید نه تنها خودتان، بلکه مجموعه ای را با آسیب و چالش مواجه می کنید.
ارسال نظر: